هشتمین نشست کارگروه دوره فهرست‌نگاری نسخ خطی برگزار شد
کد خبر: 4094748
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
به میزبانی مؤسسه آموزشی مهارتی بیان؛

هشتمین نشست کارگروه دوره فهرست‌نگاری نسخ خطی برگزار شد

هشتمین نشست کارگروه دوره فهرست‌نگاری نسخ خطی با حضور رئیس مؤسسه آموزشی مهارتی بیان و رئیس مرکز بین‌المللی میکروفیلم نور هندوستان برگزار شد.

هشتمین نشست کارگروه دوره فهرست نگاری نسخ خطی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم ملکی، رئیس مؤسسه آموزشی و مهارتی بیان وابسته به جامعةالمصطفی العالمیه عصر امروز، چهارم آبان در نشست هشتمین کارگروه دوره فهرست نگاری نسخ خطی در سخنانی با تقدیر از همت و جدّیّت مهدی خواجه‌پیری، رئیس مرکز بین‌المللی میکروفیلم نور در هند، گزارشی از دوره برگزار شده و دوره کارورزی پیش‌رو اشاره کرد.

وی در این نشست بیان کرد: برگزاری دوره‌ای که گذشت، یکی از ضروری‌ترین و کارآمدترین دوره‌های آموزشی و مهارتی بود که بحمدلله با موفقیت پشت سر گذاشته شد و پیشنهاداتی هم دراین زمینه ارائه گردید.

سپس حجت‌الاسلام والمسلمین رضا شاکری، نماینده جامعةالمصطفی در هند، از اقدامات ارزنده و ماندگار مرکز بین‌المللی میکروفیلم نور در هندوستان تمجید و از اقدامات دکتر خواجه‌پیری در راستای احیای تراث شیعه تشکر کرد.

در ادامه نشست مهدی خواجه پیری، رئیس مرکز بین‌المللی میکروفیلم نور از برگزاری دوره فهرست‌نگاری نسخ خطی که با همت موسسه آموزشی مهارتی بیان در مجتمع آموزش عالی فقه برگزار شد، تشکر کرد و گفت: تربیت نیرو‌های متخصص به منظور جمع‌آوری و احیای تراث و نسخ خطی در مناطق خودشان بسیار حائز اهمیت است.

وی همچنین گزارشی را از جایگاه و ظرفیت‌های کشور هند در احیای نسخ خطی ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha