ترور مردم در حرم شاهچراغ(ع) نشان از عمق کینه استکبار جهانی است
کد خبر: 4095415
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴
وزیر آموزش و پرورش:

ترور مردم در حرم شاهچراغ(ع) نشان از عمق کینه استکبار جهانی است

وزیر آموزش و پرورش ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، این جنایت را نشانه عمق کینه استکبار جهانی و گروه تکفیری داعش نسبت به ملت ایران و جمهوری اسلامی عنوان کرد.

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورشبه گزارش ایکنا از فارس، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در پی به شهادت رسیدن 3 دانش‌آموز در حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، امشب، 7 آبان به شیراز سفر کرد تا هم به دیدار خانواده شهدای دانش‌آموز رفته و هم در مراسم بزرگداشت این شهدا که از طرف دفتر رهبر معظم انقلاب برگزار شد، شرکت کند.

وی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) که امشب در این حرم مطهر برگزار شد، گفت: حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) حادثه تلخی برای همگان بود که همه قلوب را به درد آورد.

نوری، این جنایت را نشانه عمق کینه استکبار جهانی و گروه تکفیری داعش نسبت به ملت ایران و جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: چنین اقدامات جنایتکارانه‌ای ناشی از دشمنی آنان با تمام ملت ایران به ویژه نسل آینده‌ساز و دانش‌آموزان است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حضور گسترده اقشار مختلف مردم در تمام نقاط کشور در مراسم راهپیمایی اعتراض‌آمیز محکومیت این جنایت و همچنین مراسم تشییع پیکر شهدا، گفت: هم دیروز و هم امروز شاهد تکریم مقام شامخ شهدا در تمام نقاط ایران اسلامی بودیم و همگان با حضور در این مراسم، خشم و انزجار خود را نسبت به عوامل حمله تروریستی حرم شاهچراغ(ع) نشان دادند.

وی در بخش پایانی سخنانش به در پیش رو بودن 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نیز اشاره کرد و افزود: دیروز دانش‌آموز ما حسین فهمیده جانش را در راه دین و وطنش داد و امروز چند نفر از دانش‌آموزان ما را در حرم احمدبن موسی(ع) به شهادت رساندند.

انتهای پیام
captcha