دوره طرح‌نویسی فرهنگی ویژه مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود
کد خبر: 4097050
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
از سوی مؤسسه تسنیم

دوره طرح‌نویسی فرهنگی ویژه مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود

دوره آموزشی طرح‌نویسی در راستای توانمند‌سازی مؤسسات قرآنی و فرهنگی کشور از سوی مؤسسه تسنیم لنجان برگزار می‌شود.

دوره طرح‌نویسیبه گزارش ایکنا، دوره آموزشی طرح‌نویسی در راستای توانمند‌سازی مؤسسات قرآنی و فرهنگی کشور از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت تسنیم لنجان برگزار می‌شود.

مدیران و طراحان فرهنگی می‌توانند از این دوره آموزشی که کاملاً به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود، بهره‌مند شوند.

رضا یاوری، مدیر عامل مؤسسه تسنیم لنجان در این ارتباط گفت: در این دوره تمام ابعاد مورد نیاز یک طرح فرهنگی اثر‌بخش و ماندگار مورد بررسی قرار خواهد گرفت و علاقه‌مندان می‌توانند بعد از دوره یک طرح خود را با استاد دوره مورد بررسی قرار دهند و طرح خود را اصلاح و پایش کنند تا علاوه بر اینکه اثر‌بخشی دوره را شاهد باشیم بتوانیم مدیران مؤسسات قرآنی و فرهنگی کشور را در ارائه طرح‌های ماندگار و اصیل همراهی و یاری‌رسانی کنیم.

وی بیان کرد: این دوره دوشنبه، 30 آبان‌ماه ساعت 20 برگزار خواهد شد. در ضمن علاقه‌مندانی که نمی‌توانند از بستر آنلاین استفاده کنند می‌توانند دوره را به‌صورت آفلاین نیز تهیه کنند.

مدیر مؤسسه تسنیم لنجان گفت: این مؤسسه قرآنی با تأسیس مرکز آموزشی مدیر نوین که یکی از مجموعه‌های آموزشی این مؤسسه است در راستای توانمند‌سازی و رشد و ارتقای مدیران، کارکنان، مربیان و صاحبان کسب و کارهای فرهنگی و استارت‌آپ‌ها تأسیس شده است.

یادآور می‌شود، علاقمندان برای ثبت نام در دوره آموزشی می‌توانند به نشانی  etasnim.com  و یا با شماره 09216471785 در پیام‌رسان ایتا و بله درخواست خود را اعلام کنند تا نسبت به ثبت نام آنان اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha