طرح «4 هزار شهید و 4 هزار حافظ» ویژه مؤسسات قرآنی یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4097124
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

طرح «4 هزار شهید و 4 هزار حافظ» ویژه مؤسسات قرآنی یزد برگزار می‌شود

طی سی و یکمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی استان یزد مقرر شد تا جلسه توجیهی طرح «4 هزار شهید و 4 هزار حافظ» با دعوت از مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی یزد پنجشنبه، 15 آبان‌ماه برگزار شود.

سی و یکمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی یزدمحمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به تشکیل سی و یکمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه اظهار کرد: این جلسه به صورت ویژه به بررسی نحوه شروع و اجرایی طرح حفظ(در آستانه سفر رئیس‌جمهور محترم به یزد) پرداخته شد.

وی با اشاره به اینکه طی این جلسه درباره تخصیص بودجه برای ستاد حفظ و ارائه گزارش از سوی حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه پرداخته شد، گفت: برای اجرای بهتر طرح «4 هزار شهید و 4 هزار حافظ قرآن» مقرر شد تا جلسه توجیهی با حضور استاندار و تمامی مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن و همچنین فعالان قرآنی استان یکشنبه، 15 آبان‌ماه، ساعت 15 در سالن اجتماعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شود.

شایق اضافه کرد: پیش‌بینی انجام شده برای سفر ریاست جمهور به استان، برگزاری جلسه‌ای با دعوت حدود 500 نفر از قرآنیان استان متشکل از مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن، مربیان، قاریان و حافظان و پیشکسوتان قرآنی طی پنجشنبه، 19 آبان‌ماه است.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد برای روند بهتر توجیه اجرای طرح حفظ در سطح استان، هماهنگی‌های لازم از سوی ادارات قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان‌ها انجام شود.

 

انتهای پیام
captcha