اجرای طرح تربیتی «فاطمیون» از سوی مؤسسه همیار قرآن قم
کد خبر: 4097232
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

اجرای طرح تربیتی «فاطمیون» از سوی مؤسسه همیار قرآن قم

طرح تربیتی «فاطمیون» با هدف تربیت مدیران، مربیان و مدرسان ممتاز و توانمند به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

طرح تربیتی «فاطمیون»حجت‌الاسلام علیرضا نجفی، مدیر مؤسسه همیار قرآن کریم قم در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: طرح تربیتی «فاطمیون» با هدف تربیت مدیران، مربیان، مدرسان و مجریان ممتاز و توانمند در سراسر کشور و در تراز انقلاب اسلامی به صورت آنلاین(از طریق اسکای‌روم) و در صورت بروز مشکل در اپلیکیشن «قرار» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افتتاحیه این طرح هفته گذشته به صورت مجازی برگزار شد، افزود: این جلسه سه‌شنبه‌های هر هفته با تدریس اساتید و در قالب دورهمی قرآنی طی بازه زمانی حدود یک ساله و با ثبت‌نام حدود 200 متقاضی علاقه‌مند برپا می‌شود. سپس مربیان روزهای جمعه با استقرار در شهرها، روستا‌ها یا استان‌های محل سکونت خود اقدام به برگزاری حضوری یا مجازی کلاس و پیاده‌سازی و عملیاتی‌سازی مطالب فراگیر شده، می‌پردازند.

نجفی اضافه کرد: ارتقای سطح دانش، توانایی و مهارت فعالان قرآنی، تقویت اساتید در زمینه تدریس در دوره‌های تربیت مربی و مدیریت این دوره‌ها، بازآموزی و آشنایی با جدید‌ترین اصول و فنون کلاس‌داری و ... از جمله سرفصل‌های آموزشی این جلسات است.

وی با اشاره به ارتقای سطح کیفی و کمی دوره‌های تربیت مربی در سطح کشور تأکید کرد: در کنار آن نیز گروه‌هایی به منظور رفع اشکال و بهره‌مندی از نظرات استادان و تمرین بیشتر و فعالیت‌های آموزشی بهتر، در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی مؤسسه همیار قرآن قم به نشانی https://hamyarquran.com مراجعه کنند یا درخواست خود را از طریق ایتا و بله به شماره ۰۹۱۹۹۷۴۷۹۱۰ ارسال کنند. 

انتهای پیام
captcha