25 آبان؛ مهلت ثبت‌نام طرح قرآنی «بشری» در بروجرد
کد خبر: 4097657
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵

25 آبان؛ مهلت ثبت‌نام طرح قرآنی «بشری» در بروجرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بروجرد از اجرای دوره آموزشی «بشری» در بروجرد خبر داد و گفت: ثبت‌نام از مربیان، معلمان آموزش و پرورش و فعالان حوزه قرآن تا 25 آبان‌ماه جاری ادامه دارد.

حمید آقایی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، حمید آقایی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد یکشنبه، 15 آبان در یک گفت‌وگوی خبری با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی طرح آموزش نوین قرآن‌کریم موسوم به «بشری» به همت دفتر قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد بروجرد، اظهار کرد: فراخوان دعوت از مؤسسات قرآنی تحت پوشش فرهنگ و ارشاد اسلامی، ادارات آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه شهر بروجرد جهت اجرای این طرح ملی اعلام شده است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از مربیان، معلمان آموزش و پرورش و فعالان حوزه قرآن تا 25 آبان‌ماه جاری ادامه دارد، افزود: این طرح، طی یک دوره شش روزه برگزار خواهد شد، هدف اصلی این طرح سر و سامان بخشیدن به امر قرائت قرآن بر اساس استانداردهای بین‌المللی اسلامی و هدایت و قرار دادن آن در مسیر صحیح است.

آقایی ادامه داد: این طرح ابتدا مهرماه سال‌جاری با حضور ابراهیم کرمانی‌نژاد، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانم‌ها کندی و بخشی در مرکز استان برگزار شد و تعدادی از مربیان و مدیران شرکت‌کننده جهت ادامه، ترویج و گسترش این طرح به‌عنوان سرگروه انتخاب شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد در خاتمه گفت: فاطمه زهره‌ای و لیلا سهرابی، مربیان منتخب شهرستان بروجرد جهت آموزش و گسترش این طرح ملی در شهرستان هستند.

لازم به ذکر است؛ حمایت‌های معاونت قرآن و عترت برای مدیران و مربیان مؤسسات منوط به شرکت در این دوره است و شرکت مدیران و مربیان مؤسسات در دوره مذکور الزامی است.

انتهای پیام
captcha