دوره‌های آموزشی ترم جدید خانه قرآن یوسف زهرا(س) یزد اعلام شد
کد خبر: 4097739
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

دوره‌های آموزشی ترم جدید خانه قرآن یوسف زهرا(س) یزد اعلام شد

خانه قرآن یوسف زهرا(س) یزد در ترم پاییز دوره‌های متنوع قرآنی و فرهنگی را برگزار می‌کند.

قرآنبه گزارش ایکنا، ترم آموزشی پاییز ویژه بانوان بزرگسال، نوجوان و خردسال در دو مقطع پسران و دختران از سوی خانه قرآن یوسف زهرا(س) یزد برگزار می‌شود.

این دوره‌ها شامل کلاس تخصصی مداحی ویژه پسران روزهای چهارشنبه از ساعت 17 تا 19(با استعدادیابی افراد زیر 9 سال) و کلاس‌های حفظ جزء سی‌ام قرآن ویژه دختران روزهای دوشنبه ساعت 16 با تدریس خانم رنجبر است.

در طی ایام هفته نیز دوره‌های آموزش‌های عمومی و تخصصی قرآن چون فصیح‌خوانی، نکات تجویدی در سه سطح مقدماتی، نیمه‌تخصصی و پیشرفته، فنون قرائت، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه و مهدویت و برگزاری کارگاه‌های مشاوره و سبک زندگی اسلامی ویژه بزرگسالان در حال برگزاری است.

همچنین برابر سهمیه، اسامی علاقه‌مندان این مؤسسه در قالب فهرستی برای حضور در جلسه جامعه قرآنی با رئیس‌جمهور محترم در پنجشنبه 19 آبان‌ماه و رونمایی از طرح «4 هزار حافظ به نیابت از 4 هزار شهید استان» به اتحادیه مؤسسات و تشکل‌‌های قرآن و عترت استان ارسال شد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره‌های مؤسسه می‌توانند از طریق پیام‌رسان ایتا با نشانی Yosofzahra12@ در ارتباط باشند یا با شماره ۳۶۲۷۲۱۳۲-۰۳۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha