حضور نمایندگان چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن فراجا
کد خبر: 4098831
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

حضور نمایندگان چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن فراجا

معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی چهارمحال‌وبختیاری به تشریح وضعیت نمایندگان استان در مرحله کشوری مسابقات قرآن فراجا پرداخت.

مساباقت قرآن فراجا

مهدی رزازی، معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری بیست‌و‌هفتمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ آبان‌ماه به میزبانی فرماندهی انتظامی استان گیلان، اظهار کرد: از استان ما سه نفر از بانوان کارمند در رشته درک مفاهیم در مرحله کشوری حضور دارند و در باقی رشته‌ها کسی نتوانست حد نصاب لازم را برای مرحله کشوری کسب کند و نماینده‌ای از استان نداریم.

وی با ذکر اینکه مرحله استانی مسابقات قرآن این مسابقات در هشت رشته قرائت ترتیل،  تحقیق، اذان، حفظ ۳، حفظ ۵ و حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم، درک مفاهیم سطح یک و 2 برپا شد که در هر رشته سه نفر به‌عنوان برگزیده استانی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

رزازی تصریح کرد: این مسابقات در دو سطح کارکنان پایور و وظیفه انتظامی خانواده‌ها برگزار شد، گفت: در سطح کارکنان پایور و سربازان وظیفه و انتظامی در مجموع، 211 شرکت‌کننده و در بخش خانواده‌ها شامل همسران، فرزندان دختر و پسر بالای 16 سال و زیر 16 سال نیز 123 نفر از سراسر استان شرکت کردند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه این مسابقات علاوه بر سطح کارکنان، برای بازنشستگان نیز برگزار شد، گفت: بازنشستگان نیروی انتظامی و خانوده‌های آنان نیز مجوز حضور در این مسابقات را داشتند.

انتهای پیام
captcha