مشارکت ۲۵۰ خوزستانی در دوره تربیت مربی قرآن در خرمشهر
کد خبر: 4099032
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۵

مشارکت ۲۵۰ خوزستانی در دوره تربیت مربی قرآن در خرمشهر

دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم با حضور ۲۵۰ نفر به میزبانی منطقه آزاد اروند و مشارکت سازمان تبلیغات استان خوزستان برگزار شد.

دوره تربیت مربی قرآنمهدی کیفی، فعال قرآنی و هماهنگ کننده دوره تربیت مربی قرآن خرمشهر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: این دوره تربیت معلم قرآن کریم توسط استاد حسینعلی شريف، مؤلف کتاب نسیم انس با حضور بیش از ۲۵۰ مربی قرآن کریم از شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، مینوشهر، اروندکنار، رامشیر، اهواز، دشت آزادگان و ... به میزبانی معاونت فرهنگی منطقه آزاد اروند و مشارکت سازمان تبلیغات استان خوزستان و مؤسسات نورالهادی خرمشهر و بصیرت آبادان برگزار شد.

وی افزود: مربیان و فراگیران شرکت کننده پس از فراگیری مهارت‌ها و روشهای تدریس، آشنایی با فنون معلمی و ارزیابی قرآن آموزان همچنین شرکت در آزمون های کتبی و شفاهی به عنوان مربیان دوره انتخاب و پس از قبولی در آزمون‌های کتبی (از کتاب‌های آیین دانشوری، رسم المصحف و درآمدی بر علوم قرآن کریم) و همچنین آزمون پایانی قرائت و شیوه تدریس، مدرک معتبر این دوره را از سازمان دارالقرآن الکریم کشور دریافت می‌کنند.

این فعال قرآنی پس از تشکر و قدردانی از میزبانی معاونت فرهنگی منطقه آزاد اروند و مشارکت سازمان تبلیغات استان خوزستان و مؤسسات نورالهادی خرمشهر و بصیرت آبادان از برگزاری دوره‌های تربیت معلم کودک، دوره تربیت معلم حفظ و ارتقای حافظان، دوره تربیت معلم قرائت و ارتقای قاریان، دوره آموزشی تفکر، مهارت و سبک زندگی در ماه‌های پیش رو خبر داد.

یادآور می‌شود، دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۱۸ تا ۲۰ آبان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha