رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با استاندار خوزستان دیدار کرد
کد خبر: 4099343
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با استاندار خوزستان دیدار کرد

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با استاندار خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار رئیس سازمان اوقاف با استاندار خوزستانبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور امروز یکشنبه ٢٢ آبان‌ماه با صادق خلیلیان، استاندار خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

خلیلیان در ابتدای این دیدار بیان کرد: تحول اساسی در بحث اوقاف ایجاد شده است که امیدواریم این مسیر با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی در خصوص تعامل سازمان اوقاف با نظام اجرایی کشور بیان کرد: اگر تعامل اوقاف با دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد هم افزایی بیشتری ایجاد خواهد شد و اوقاف از اموالی که دراختیار دارد به منظور بهره‌مندی هر چه بیشتر مردم استفاده خواهد کرد.

وی تصریح کرد: فعالسازی صنایع راکد و غیر فعال در دستور کار دولت است و مشکلات این صنایع برطرف خواهد شد و از ظرفیت سازمان اوقاف در این زمینه بهره خواهیم

در این دیدار گزارشی از سوی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور پیرامون میزان موقوفات و افزایش ٢ و نیم برابری آن نسبت به گذشته، لزوم کار در زمینه وقف، افزایش ۶۵ درصدی در‌آمد اداره کل اوقاف استان خوزستان، تعامل سازمان اوقاف با نظام اجرایی کشور و اعلام آمادگی سازمان اوقاف جهت همکاری در فعالیت‌های اقتصادی و تولید انرژی ارائه شد.

انتهای پیام
captcha