دشمن به‌دنبال مدیریت افکار جوانان و نوجوانان است
کد خبر: 4099517
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹

دشمن به‌دنبال مدیریت افکار جوانان و نوجوانان است

معاون فرماندار بروجرد با تأکید بر لزوم پرداختن به جهاد تبیین، گفت: دشمنان با ابزار فضای مجازی و عملیات روانی که با چاشنی دروغ همراه است به‌دنبال مدیریت افکار جوانان و نوجوانان است.

ستاد ساماندهی امور جوانان بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، امین گودرزی، معاون سیاسی ـ امنیتی فرماندار بروجرد در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که امروز، 23 آبان در سالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: مسئولیت‌پذیری و مطالبه‌گری قشر جوان جامعه از اولویت‌هایی است که باید در جلسات و کارگروه‌های مختلف مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته و منتج به مصوبات عملیاتی برای برون‌رفت از بسیاری مسائل فرهنگی و اجتماعی شود.

وی تصریح کرد: رسالت جامعه دانشگاهی به‌ویژه اساتید و دانشجویان جهاد تبیین است که باید با ابتکار و خلاقیت، نسل جوان از حماسه‌ها و دستاوردهای عظیم انقلاب در بخش‌های مختلف آگاه شوند.

معاون فرماندار بروجرد اضافه کرد: متأسفانه دشمنان با ابزار فضای مجازی و عملیات روانی که با چاشنی دروغ و نیرنگ همراه است به‌دنبال مدیریت افکار جوانان و نوجوانان است و باید نسبت به توطئه‌های آنها همواره هوشیار بود.

گودرزی ادامه داد: جوان امروز همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، ملت ما را باید زیر تابوت حاج قاسم شناخت، جوانی است که فطرت پاک داشته و نسبت به برکات انقلاب کشش و جاذبه قلبی دارد؛ لذا ما وظیفه داریم که جوانان را بیشتر با برکات انقلاب آشنا کنیم که تحقق این امر در فضای جنگ نرم وسیع امروز نیازمند عمل مجاهدانه است.

وی با اشاره به ازدواج جوانان افزود: مسئله ازدواج و جوانی جمعیت به‌عنوان مسائل راهبردی نظام و مسائل اولیه کشور هستند که مقام معظم رهبری نیز به هر بهانه‌ای به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به آن می‌پردازند.

معاون فرماندار بروجرد اظهار کرد: بحث تسهیل‌گری در امر ازدواج از جمله مسائلی است که در سطح کشور به آن توجه ویژه‌ای داریم و سعی داریم از طرق مختلف در این مسیر گام برداریم.

حمایت و پشتیبانی از جوانان جدی گرفته شود

همچنین، سعید رشنو رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد در این جلسه با بیان اینکه بحث جوانان یک مقوله مهم است، اظهار کرد: جوانان امروز در همه عرصه‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی حرف اول را می‌زنند و حمایت و پشتیبانی از جوانان باید جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه شهرستان بروجرد دارای نخبگان زیادی در عرصه ورزشی و علمی است که باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرند، بر ضرورت معرفی و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای جوانان تأکید کرد و گفت: در این صورت جوانان ما منبع انرژی و پیش‌رونده خواهند بود و هیچ‌ چیز نمی‌تواند مانع رشد و ترقی جوانان ما شود.

رشنو بر هویت‌بخشی به جوانان تأکید کرد و افزود: پشتیبانی از جوانان در عرصه‌های مختلف باید مورد توجه همه دستگاه‌ها قرار گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد با اشاره به اینکه آینده انسان در مقطع جوانی رقم می‌خورد، اضافه کرد: فعالیت‌های جهادی در دانشگاه‌ها نقش بسیار مهمی در هویت‌بخشی به جوانان ایفا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha