آغاز نام‌نویسی دوره تربیت مربی طرح «بشری»
کد خبر: 4099585
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵

آغاز نام‌نویسی دوره تربیت مربی طرح «بشری»

نام‌نویسی دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم با عنوان «طرح بُشری» به همت دارالقرآن خانه کارگر آغاز شد.

به گزارش ایکنا، پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های حضوری قرآن کریم، ثبت‌نام طرح ملی بشری به همت دارالقرآن خانه کارگر و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد.

این طرح با روش گفتاری -‌ شنیداری بوده و آسان‌سازی آموزش تلاوت با صدا و لحن خوش، و توجه ویژه به تجوید عملی یعنی فن و هنر تلاوت قرآن براساس تلفظ صحیح حروف و اصوات با لهجه فصیح عربی از دیگر مزیت‌های این طرح است.

فاطمه یاقوتی، مدیر روابط عمومی موسسه رسول عصر ثقلین در خصوص این طرح به ایکنا گفت: پرورش افراد با سطح علمی و آموزشی بالا جهت فعالیت در امور قرآنی از دیگر فواید این طرح است. در لابه‌لای این طرح افراد با استعداد شناسایی و به عنوان مربی به فعالیت می‌پردازند، لذا سعی شده آنچه در بیان قرآن کاربردی است، کوچکترین و کمترین، اما پربازده‌ترین آموزش باشد.

وی درباره اجرای طرح افزود: این دوره تخصصی ۲۱ ساعت آموزشی است که در پنج روز اجرا خواهد شد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این طرح می‌توانند از طریق ارسال پیام در پیام‌رسان ایتا به نشانی http://eitaa.com/morabianequran یا ارسال عدد ۶۶ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ یا اینکه با شماره تلفن ۶۶۹۷۸۰۰۱-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha