دوره آموزشی «تربیت مربی قرآن» در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4099620
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰

دوره آموزشی «تربیت مربی قرآن» در کرمان برگزار می‌شود

معاون آموزشی مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان گفت: دوره آموزشی «تربیت مربی قرآن» در رشته روخوانی و روانخوانی در کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی قرآن در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی مجمع قاریان و حافظان قرآن استان کرمان، محمدمهدی جلالی، معاون آموزشی مجمع با اشاره به عقد تفاهم‌نامه بین مجمع قاریان و حافظان قرآن استان با دانشگاه پیام‌نور کرمان گفت: این تفاهم‌نامه با هدف توسعه زمینه همکاری‌های فرهنگی، اعتلای آموزش قرآن و آموزش فراگیر قرآن در تمام سطوح و برای تمام سنین منعقد شده است.

وی افزود: براساس این تفاهم‌نامه از سوی مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه پیام‌نور و با همکاری مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان، دوره آموزشی «تربیت مربی قرآن» در رشته روخوانی و روانخوانی، به صورت مجازی و با حضور اساتید برتر و مجرب قرآنی برگزار می‌شود.

جلالی با بیان اینکه در پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر پایان دوره اعطا می‌شود، افزود: ممتازان این دوره می‌توانند از آموزش‌های تخصصی این دوره آموزشی بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در دوره آموزشی «تربیت مربی قرآن» و کسب اطلاعات بیشتر تا پایان آبان‌ماه فرصت دارند به نشانی OTC.Pnu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha