همایش دانش‌آموزان بسیجی در زاهدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4101249
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

همایش دانش‌آموزان بسیجی در زاهدان برگزار می‌شود

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، همایش بزرگ دانش‌آموزان بسیجی، یکشنبه 6 آذرماه با حضور دانش‌آموزان مدارس ناحیه یک و دو زاهدان در دهکده المپیک این شهرستان برگزار می‌شود.

همایش دانش آموزیبه گزارش ایکنا سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، میرعبدی، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی همایش بزرگ دانش‌آموزان بسیجی، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای امنیت، گفت: بصیرت نیاز واقعی نسل نوجوان و جوان است تا در برابر هجمه‌های فراوان دشمن بتوانند حق را از باطل تشخیص دهند.
 
مدیر‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: وجود تعارض‌های تربیتی بین خانه، مدرسه و دیگر بخش‌های جامعه از مهمترین موانع اثربخشی فعالیت‌های تربیتی است. اگر اولیای دانش آموزان در برگزاری برنامه‌های تربیتی نقش داشته باشند و ما را یاری کنند قطعاً ما نیز وظیفه ذاتی خود، یعنی تعلیم و تربیت را به نحو احسن انجام خواهیم داد.
 
وی بر استفاده از ظرفیت خوب شبکه شاد در برگزاری همایش دانش‌آموزان بسیجی تأکید کرد و گفت: از طریق پخش زنده این همایش در شبکه شاد اکثر دانش‌آموزان و فرهنگیان سراسر استان می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.
 
یادآور می‌شود، همایش بزرگ دانش‌آموزان بسیجی روز یکشنبه ششم آذرماه با حضور دانش آموزان مدارس ناحیه یک و دو زاهدان به‌مناسبت هفته بسیج در دهکده المپیک برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha