دومین شماره مسابقه تفسیر «فهم نور 2» در یزد منتشر شد
کد خبر: 4101756
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

دومین شماره مسابقه تفسیر «فهم نور 2» در یزد منتشر شد

دومین شماره مسابقه تفسیر ماهیانه «فهم نور 2» که با ساختاری جدید به‌مناسبت ولادت حضرت محمد(ص) رونمایی شده، از سوی اتحادیه قرآنی استان یزد منتشر شد.

مسابقه تفسیر «فهم نور 2»به گزارش ایکنا از یزد، دومین شماره مسابقه تفسیر ماهیانه «فهم نور 2» که با ساختاری جدید به‌مناسبت ولادت حضرت محمد(ص) رونمایی شده، از سوی اتحادیه قرآنی استان یزد منتشر شد.

سؤالات این شماره با توجه به نزدیک بودن ایام فاطمیه در این ماه، از آیات سوره کوثر بر مبنای تفسیر نور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی استخراج شده است. زمان شروع دومین شماره مسابقه فهم نور (2) از ساعت 8 صبح روز سه شنبه اول آذرماه لغایت ساعت 24 روز چهارشنبه 30 آذرماه جاری خواهد بود.

توضیحات کلی مسابقه:

  1. این مسابقه به صورت ماهیانه و با محوریت هر سوره قرآن کریم در هر شماره از طریق سامانه جدید وب اپلیکیشن افق به آدرس Ofoghapp.ir برگزار می‌شود.
  2. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به متنی که هر ماه از هر سوره قرآن در این سامانه گذاشته می‌شود، به سؤالات پاسخ داده و در این مسابقه شرکت کنند.
  3. مدت پاسخگویی به هر سؤال یک دقیقه است.
  4. به قید قرعه به 14 نفر از کسانی که به تمام سؤالات مسابقه پاسخ دهند، 114 هزار تومان جایزه نقدی به کیف پول آنان واریز می‌شود.
  5. افرادی که موجودی کیف پولشان به 400 هزار تومان رسید، می‌توانند شماره شبا حساب خود را جهت واریز جایزه نقدی ارسال کنند.
  6. سؤالات هر شماره از اول هر ماه در دسترس خواهد بود و کاربران تا پایان ماه فرصت شرکت در مسابقه را دارند.
  7. هر کاربری فقط یک بار می‌تواند در هر شماره از این مسابقه شرکت کند.
  8. هر کدام از خیران، مؤسسات قرآنی، اتحادیه‌های استانی يا نهادها و اداراتی که علاقه‌مند حمایت یا استفاده از این سامانه هستند، می‌توانند برای هماهنگی با شماره تلفن 03537331711 در ساعات اداری تماس بگیرند.
انتهای پیام
captcha