دیدار نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با فرمانده سپاه شهدا
کد خبر: 4102741
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

دیدار نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با فرمانده سپاه شهدا

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان به‌ مناسبت هفته بسیج دیدار کرد.

حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی، امروز، 6 آذر در دیدار با سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان ضمن تقدیر از زحمات نیروهای امنیتی در حوادث و اغتشاشات اخیر گفت: در دو ماه اخیر همه گروه‌های نظامی اعم از سپاه، نیروی انتظامی و اداره اطلاعات در میدان حضور داشته و برای تأمین امنیت مردم هیچ‌گونه استراحتی نداشتند.

وی با اشاره به موضع‌گیری‌های اخیر برخی گروه‌ها در آذربایجان غربی افزود: در استان صمیمیت و الفت بین علمای شیعه و سنی نسبت به سایر استان‌ها بیشتر و بهتر است اما متأسفانه در فضای مجازی به‌گونه‌ای القا می‌کنند که بین علما اختلاف وجود دارد.

امام‌ جمعه ارومیه ادامه داد: متأسفانه رسانه‌های ضد انقلاب در فضای مجازی در بیشتر موارد واقعیات جامعه را وارونه جلوه می‌دهند و اقدامات تعداد 200 نفر از یک جامعه سه هزار نفری را به اسم تمام آن جامعه می‌نویسند.

وی با اشاره به لزوم آگاه‌سازی بیشتر مردم گفت: شورای روحانیت ارومیه آماده تعامل بیشتر با نیروهای نظامی در راستای آگاه‌سازی بیشتر مردم است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: پاسداری و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های اقشار مختلف مردم به ویژه بسیجیان است هرکس به سهم خود باید در این زمینه گام بردارد، چون یکایک ما مدیون خون شهدا هستیم.

انتهای پیام
captcha