ورود ۷ هزار معلم به آموزش و پرورش سیستان‌و‌بلوچستان
کد خبر: 4104124
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
طی سال جاری انجام شد

ورود ۷ هزار معلم به آموزش و پرورش سیستان‌و‌بلوچستان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان‌و‌بلوچستان از ورود ۷ هزار نیروی انسانی جدید به بدنه آموزش و پرورش استان در سال جاری خبر داد.

جذب 7 هزار نیروی انسانی جدید برای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، داود ذوالفقاری معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان 11 آذرماه در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش این استان، گفت: در سال تحصیلی جاری در حوزه نیروی انسانی اتفاقات بسیار خوبی رقم خورده است و وضعیت نیروی انسانی نسبت به سال‌های گذشته به مراتب بهتر است.
 
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ضمن اعلام خبر ورود ۷ هزار نیروی انسانی جدید به بدنه آموزش و پرورش استان در سال جاری، در خصوص صدور احکام رتبه‌بندی معلمان افزود: احکام رتبه‌بندی برای عده‌ای از معلمان صادر نشد که تا پایان آذرماه انجام خواهد شد.
 
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان همچنین از صدور مجوز برای اعمال مدرک تحصیلی دوم به بالا برای فرهنگیان خبر داد و گفت: پس از ارسال بخشنامه اعمال مدرک تحصیلی انجام خواهد شد.
 
ذوالفقاری توانمندسازی مالی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق را از دیگر اولویت‌های این معاونت بیان کرد و گفت: ادارات آموزش و پرورش باید در این زمینه خلاقانه عمل کنند و پیشنهاد و نظرات خود را نیز عنوان کنند.

 

انتهای پیام
captcha