دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 4104311
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸

دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

سرپرست گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم در این استان به‌منظور ساده‌سازی آموزش قرائت و استانداردسازی محتوای آموزشی خبر داد.

علی‌اکبر درانی‌پور، سرپرست گروه قرآن و عترت(ع) فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبیعلی‌اکبر درانی‌پور، سرپرست گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم(طرح بشری) از سوی این گروه و با همکاری مؤسسه قرآن و عترت نور هدایت از ۱۶ تا ۱۸ آذرماه ویژه مربیان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: استاندارد کردن محتوا و مطالب آموزشی، جلوگیری از اتلاف زمان آموزش، آموزش قابل فهم برای همه افراد جامعه، پرورش افراد با سطح علمی و آموزش بالا برای فعالیت در امور قرآنی و ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن از اهداف این طرح است.

سرپرست گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: ابراهیم کرمانی‌نژاد، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدرسان این دوره است.

درانی‌پور با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت www.qia.ir در این دوره آموزشی ثبت‌نام کنند، گفت: این دوره در شهرستان بیرجند برگزار خواهد شد و به افراد شرکت‌کننده، گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می‌شود‌.

انتهای پیام
captcha