ضرورت تولید محتوا در فضای مجازی با محوریت گسترش فرهنگ بسیجی در اردبیل
کد خبر: 4104589
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

ضرورت تولید محتوا در فضای مجازی با محوریت گسترش فرهنگ بسیجی در اردبیل

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به ظرفیت‌های فضای مجازی گفت: بایستی با اهتمام ویژه در این عرصه و تولید محتوا در شبکه‌های مجازی نقش موثری در ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه و جذب قشر جوان و نوجوان به بسیج باشیم.

حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، ۱۳ آذرماه، در همایش روز قشر بسیج حقوقدانان استان اردبیل ضمن تبریک هفته بسیج و روز قشر حقوقدانان بسیج اظهار کرد: اهمیت تشکیل بسیج در قشرهای مختلف گسترش و توسعه تفکر بسیجی در سطح جامعه است و همین تفکر بسیجی گره گشای بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه است که نمونه آن در هشت سال دفاع مقدس و در بحران های مختلف اخیر از جمله بحث مبارزه با ویروس  کرونا به خوبی به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه فعالیت  بسیج گونه اقشار مختلف باید نمود عینی داشته باشد خاطر نشان کرد: مثلاً در بحث سازمان بسیج حقوقدانان فعالیت این قشر بسیج باید منتج به کاهش حجم میزان ورودی پرونده‌ها در محاکم قضایی باشد و در این صورت است که به اهداف ترسیمی خواهیم رسید.

کثیرلو در ادامه با اشاره به سند تحول قضایی و تاکید مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه بر اجرایی نمودن دقیق و کامل آن گفت: باید سند تحول قضایی با روحیه و تفکر بسیجی اجرایی شود و قشر بسیج حقوقدانان در این خصوص می‌تواند کمک بسیار خوبی برای دستگاه قضایی در انجام احسن رسالت ها و وظایفش باشد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل یاد آور شد: لازم است به منظور افزایش کارآیی بسیج، از قشرهای مختلف استفاده و جذب افراد متخصص و دانش آموختگان موسسات علمی شاخص در برنامه ها بگنجانیم تا با بهرمندی از این افراد بتوانیم برنامه ریزی های علمی تر و تخصصی تر برای انجام امورات داشته باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فضای مجازی خاطرنشان کرد: باید در این عرصه اهتمام ویژه داشته باشیم و با تولید محتوا در شبکه‌های مجازی نقش موثری در ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه و موجب جذب قشر جوان و نوجوان به بسیج باشیم.

انتهای پیام
captcha