نمایشگاه قرآنی بیرجند به همت آموزش و پرورش افتتاح شد
کد خبر: 4104987
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵

نمایشگاه قرآنی بیرجند به همت آموزش و پرورش افتتاح شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: در اولین روز از هفته قرآن، عترت و نماز نمایشگاه قرآن بیرجند در دارالقرآن عترت(مرحومه طوبی کارگر) افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه قرآنی بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سید علیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، امروز ۱۵ آذرماه در آیین افتتاح این نمایشگاه قرآنی اظهار کرد: نمایشگاه قران در 12 غرفه با موضوعات پاسخگویی به شبهات و سؤالات دینی، علوم و معارف قرآنی، مشاوره حفظ قرآن، کتب درس‌هایی ازقرآن و اهدای مصحف شریف از امروز پانزدهم لغایت بیست و دوم آذر ماه جاری دایر است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه قرآن بیرجند همه روزه به جز ایام تعطیل، از ساعت 8 صبح لغایت 16 عصر برای بازدید دانش آموزان و فرهنگیان استان دایر است، بیان کرد: این نمایشگاه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، آشنایی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا با مراکز دارالقرآن و انس بیشتر آینده سازان انقلاب با قرآن کریم برپا شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، برپایی محفل انس با قرآن را از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه اعلام کرد و یاد آور شد:  دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان می‌توانند با اهدای یک یا چند جلد قرآن کریم در ثواب توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی سهیم شوند.

 

انتهای پیام
captcha