همدلی فرهنگسرای کار و تعاون با خانواده‌های بی‌بضاعت
کد خبر: 4105011
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
با اجرای برنامه نذر فاطمی

همدلی فرهنگسرای کار و تعاون با خانواده‌های بی‌بضاعت

فرهنگسرای کار و تعاون به‌منظور ترویج فرهنگ کار جهادی و کمک به نیازمندان، برنامه جهادی «نذر فاطمی» را با تأسی از سیره حضرت زهرا(س) در دستگیری از مستمندان و با مشارکت مراکز فرهنگی هنری و خیرین منطقه 9 در قالب ایستگاه برگزار می‌کند.

نذر فاطمیبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، برنامه جهادی «نذر فاطمی» به‌منظور بهبود اخلاق و فرهنگ شهروندی در موضوعات حمایت از مظلوم، احسان و اکرام، امید به آینده، مشارکت، شادابی و نشاط اجتماعی و به‌مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دهه اول فاطمیه برگزار می‌شود.

با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در رزمایش همدلی و حمایت از خانواده‌های آسیب‌پذیر و اهمیت به اطعام نيازمندان، ایستگاه جمع‌آوری ارزاق، لباس، اسباب‌بازی و مواد مورد نیاز در فرهنگسرای کار و تعاون  برپا می‌شود تا مردم و خیرین وسایلی را که دست نخورده و البته اضافه در منزل دارند به این ایستگاه تحویل دهند.

این ایستگاه از روز چهارشنبه، 16 آذرماه به مدت 10 روز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این رزمایش به فرهنگسرای کار و تعاون به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک 76 مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66029060 تماس بگیرند.

آروز قاسمی

انتهای پیام
captcha