گام‌های جهاددانشگاهی در مسیر ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان زاهدان
کد خبر: 4105238
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

گام‌های جهاددانشگاهی در مسیر ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان زاهدان

تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و فناوری سه جانبه بین جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر زاهدان با هدف دسترسی و به‌کارگیری فناوری‌های نوین در ارتقای سطح خدمت‌رسانی به شهروندان زاهدانی، کمک به توسعه و ارتقای مبلمان شهری به امضا رسید.

امضای تفاهم نامه جهاددانشگاهی با شهرداری و شورای شهر زاهدانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد سیستان و بلوچستان، تفاهم نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و فناوری 3 جانبه بین جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان شهرداری زاهدان و شورای اسلامی شهر امضا شد. در این تفاهم‌نامه، شهرداری زاهدان، از ظرفیت جهاددانشگاهی در بحث پژوهشی، علمی، آموزشی، اطلاع‌رسانی برای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان، توسعه شهر و مبلمان شهری استفاده خواهد کرد.
 
عباس صفدری، رئیس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان روز گذشته، 15 آذرماه در جلسه امضای تفاهم‌نامه، گفت: به‌روزآوری تکنولوژی آموزشی، تجهیزات و امکانات پژوهشی از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی استان است که شهرداری زاهدان می‌تواند در راستای توسعه اهداف خود در زمینه مدیریت شهری از آن بهره ببرد.
 
رئیس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان افزود: خشکسالی‌های شدید در استان موجب شد تا از پتانسیل و ظرفیت‌ جهاددانشگاهی استان که مطالعه در بستر گیاهان به‌خصوص گیاهان کم‌آب‌بر است، استفاده کنیم و به سمت توسعه این نوع گیاهان و همینطور گیاهان مثمر و دارویی، برنامه‌ریزی کنیم، تا بر این اساس بتوانیم به شهرداری زاهدان جهت توسعه فضای سبز با استفاده از گیاهان بومی کمک کنیم.
 
صفدری همچنین از برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی علمی– کاربردی و کوتاه‌مدت برای مدیران و کارشناسان شهرداری زاهدان، انجام امور مطالعاتی – پژوهشی و طراحی در زمینه مبلمان، ارائه مشاوره در خصوص فعالیت‌های شهرداری زاهدان با محوریت شرکت در جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و همایش‌هایی که شهرداری زاهدان قرار است برگزار کند، خبر داد و افزود: در نظر داریم تا فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی استان را براساس مزیت‌های بومی و استانی با کمک شهرداری زاهدان انجام دهیم.
 
وی با بیان اینکه حوزه پزشکی یکی از زمینه‌های فعالیت این نهاد انقلابی در بخش علمی بود، افزود: تلاش شد در چند قسمت از جمله درمان ناباروری فعالیت‌های شاخصی انجام شود.
 
رئیس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در بخش‌هایی که توانمندی‌های لازم وجود داشته باشد، به شهرداری و شورای اسلامی شهر زاهدان کمک می‌کند و به کمک توسعه و ارتقای مبلمان شهری زاهدان خواهد آمد.
انتهای پیام
captcha