برگزاری مسابقات قرآن از برنامه‌های شاخص کانون گل نرگس بیجار
کد خبر: 4105953
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱

برگزاری مسابقات قرآن از برنامه‌های شاخص کانون گل نرگس بیجار

مدیر مسئول کانون گل نرگس روستای جیران شهرستان بیجار از برگزاری مسابقات قرآن و محافل انس با قران از برنامه‌های شاخص کانون نرگس شهرستان بیجار خبر داد.

مسابقات قرآن کانون گل نرگس بیجار

علی بابایی، مدیر مسئول کانون گل نرگس روستای جیران شهرستان بیجار در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: جذب کودکان، نوجوانان و جوانان روستا به سمت فعالیت‌های مسجد قابل تحسین بوده است و استقبال بچه‌های روستا و حتی والدین از فعالیت‌های فرهنگی و دینی این مسجد چشمگیر است.

وی با بیان اینکه امروزه مساجد همانند یک نهاد مذهبی در فرآیند تحول فرهنگی جامعه تأثیرگذارند، افزود: کانون‌های فرهنگی هنری در جوار مساجد نیز بازوی توانمند برای احیا کارکردهای مسجد است که خوشبختانه کانون گل نرگس در شهرستان بیجار با جذب کودکان و نوجوانان به مسجد توانسته در هدفی که دنبال می‌کند، موفق باشد.

مدیر مسئول کانون گل نرگس روستای جیران شهرستان بیجار با اشاره به فعالیت‌های این کانون در حوزه آموزشی اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های فرهنگی آموزشی در مدارس شهرستان بیجار توسط اعضای توانمند و مربی کانون، برگزاری کلاس‌های آموزش مفاهیم دینی و فرهنگی، اجرای طرح تلاوت نور و روخوانی و روانخوانی قرآن کریم از جمله این فعالیت‌هاست.

وی، برگزاری محفل و مسابقات قرآن کریم را از دیگر فعالیت های کانون گل نرگس برشمرد و افزود: این مسابقات آبان ماه امسال و در بین 100 نفر از علاقه مندان به کلام وحی برگزار شد و در پایان به برگزیدگان جوایزی اهدا شد

بابایی با بیان اینکه شهدا چراغ راه هدایت جامعه به‌ویژه نسل جوان هستند، گفت: ساخت یادمان شهدا و برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس نیز یکی دیگر از فعالیت های این کانون فرهنگی هنری در پاییز امسال بود که با حضور اعضای بسیجی کانون گل نرگس توانستیم یادمانی برای شهدای روستای جیران برپا کنیم.

وی معرفی کانون و فعالیت‌های فرهنگی و هنری آن به دانش‌آموان و تشویق آنها به عضویت در کانون‌های را یکی دیگر از فعالیت‌های کانون ذکر کرد و یادآور شد: تا به امروز توانسته‌ایم تعدادی زیادی از دانش‌آموزان، کودکان و نوجوانان را به مسجد جذب کنیم.

انتهای پیام
captcha