اجرای طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی در اهواز
کد خبر: 4106141
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

اجرای طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی در اهواز

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به ضرورت اجرای طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی در اهواز گفت: اجرای موفق طرح جهش در این شهر، زمینه‌ساز حرکت تحولی در سایر نقاط استان است.

مسعود حمیدی نژادبه گزارش ایکنا از خوزستان، مسعود حمیدی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، در جلسه ویدئوکنفرانس با مدیران و رؤسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان که امروز ۲۰ آذرماه برگزار شد، با اشاره به ضرورت اجرای طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی در اهواز، گفت: ۲۵ درصد جمعیت دانش‌آموزی استان خوزستان در نواحی چهارگانه اهواز مشغول به تحصیل هستند و بی‌شک اجرای موفق طرح جهش در این شهر، زمینه‌ساز حرکت تحولی در سایر نقاط استان خوزستان در حوزه کیفیت‌بخشی آموزشی خواهد شد.

وی با بیان اینکه موفقیت طرح‌های کیفیت‌بخشی در آموزش و پرورش مستلزم مشارکت همگانی است، ادامه داد: مدیران مدارس و معلمان و مربیان، مهمترین نقش را در اجرای طرح جامع کیفیت‌بخشی ایفا می‌کنند و موفقیت در این طرح مستلزم مشارکت همگانی این همکاران و با راهبری حوزه‌های ستادی مناطق و نواحی آموزش و پرورش سراسر استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: انجام بازدیدهای تخصصی، برگزاری آزمون‌های دوره‌ای تخصصی و دریافت بازخوردهای فنی از مجریان طرح در سطح مناطق و نواحی آموزش و پرورش، از جمله برنامه‌های استان خوزستان در این خصوص است.

حمیدی‌نژاد عنوان کرد: در یک سال گذشته ۵۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی دانش‌آموزی در استان خوزستان اضافه شده است که این موفقیت نشان از توجه بالای آموزش و پرورش به حوزه ورزش دانش‌آموزی دارد. در حوزه فضای آموزشی نیز در یک سال گذشته پروژه‌های متعددی ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت: در خصوص توسعه کمی و کیفی آموزش‌های فنی حرفه‌ای و کار و دانش، تجهیزات تخصصی کارگاهی بین هنرستان‌ها توزیع شده و در حوزه کیفیت‌بخشی آموزشی تربیتی نیز طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی با جدیت در سطح مناطق و نواحی دنبال می‌شود.

انتهای پیام
captcha