«جبهه همین نزدیکی»؛ فرصتی ارزشمند برای بازخوانی ظرفیت‌های جنگ تحمیلی
کد خبر: 4106742
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

«جبهه همین نزدیکی»؛ فرصتی ارزشمند برای بازخوانی ظرفیت‌های جنگ تحمیلی

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: مجموعه فرهنگی و آموزشی «جبهه همین نزدیکی»، جزو بهترین راه‌ها ، کارهای تبیینی و فرصت بسیار خوب و ارزشمندی به ویژه برای نسل جوان و نوجوان ماست.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون هماهنگی و امور زائران استانداری خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در حاشیه بازدید از مجموعه فرهنگی و آموزشی «جبهه همین نزدیکی»، با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری، هشت سال دفاع مقدس، یک گنج عظیم و تمام‌نشدنی است، اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های بزرگ دفاع مقدس، ظرفیت‌های تربیتی، فرهنگی و سازندگی‌های روحی و معنوی محسوب می‌شود.

وی در ادامه با تقدیر از پایه‌گذاران و زحمت‌کشان مدیریت شهری برای برپایی این مجموعه، گفت: مجموعه فرهنگی و آموزشی «جبهه همین نزدیکی» فرصت بسیار خوب و ارزشمندی به ویژه برای نسل جوان و نوجوان ما است.

گنابادی‌نژاد افزود: با استفاده از این ظرفیت باید بتوانیم ارزش‌های دفاع مقدس و صحنه‌ها و لحظه‌هایی که بهترین مردم ایران و مخصوصا نسل جوان، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و عزت و افتخار را در سطحی گسترده و وسیع برای ایران اسلامی به ثبت رساندند را نشر دهیم و بازخوانی کنیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: این مدل عینی، مجموعه فرهنگی و آموزشی «جبهه همین نزدیکی»، جزو بهترین راه‌ها و کارهای تبیینی است که امیدواریم دستگاه‌های مربوطه، برنامه‌ریزی‌های جامع و لازم را برای حضور نوجوانان و جوانان در این فضا فراهم آورند.

در ادامه حجت‌الاسلام محمد حسین پورثانی، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در سند تحولات بنیادین آموزش و پرورش، ویژگی‌های پرورش‌یافتگان آموزش و پرورش است، افزود: یکی از این ویژگی‌ها، برخورداری از روحیه ایثار بوده که بالاترین جلو ایثار در دین مبین اسلام، شهادت است.

وی گفت: آشنا کردن کودکان و دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از وظایف ذاتی وزارت آموزش و پرورش محسوب می‌شود که در سند تحول بنیادین به آن اشاره شده است.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی مجموعه فرهنگی و آموزشی «جبهه همین نزدیکی» را جزو مکان‌های بسیار جذاب برای دانش‌آموزان دانست که بازخورد خوبی روی جامعه مخاطب، مخصوصا دانش‌آموزان خواهد داشت .

وی بیان کرد: در برنامه‌ریزی‌های حوزه پرورشی، بی‌شک از ظرفیت این مجموعه برای ارتقاء روحیه ایثار و شهادت و مقاومت در بین دانش‌آموزان استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha