دومین دوره تربیت مربی جهاد تبیین در خوزستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4108497
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
ویژه فرهنگیان

دومین دوره تربیت مربی جهاد تبیین در خوزستان برگزار می‌شود

معاون پرورشی آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری دومین دوره تربیت مربی جهاد تبیین در استان خبر داد و گفت: این دوره ۱۴ و ۱۵ دی با حضور ۲۰۰ نفر از هادیان مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان در اهواز برگزار می‌شود.

دوره تربیت مربی جهاد تبیینجاسم حسینی‌زاده، معاون پرورشی آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از برگزاری دومین دوره تربیت مربی جهاد تبیین در استان خبر داد و گفت: نخستین دوره تربیت مربی جهاد تبیین حدود سه ماه پیش برگزار شد و دومین دوره آن 14 و 15 دی در اهواز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در دوره پیش رو، 200 نفر از هادیان مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان حضور خواهند داشت، افزود: سرفصل‌های این دوره شامل سواد رسانه‌ای، روش گفت‌وگو با نوجوانان و پاسخ به شبهات اجتماعی نوجوانان است. بهترین مدرسان سواد رسانه‌ای، بهترین مدرسان بینش اسلامی، آمادگی دفاعی، نماینده فرهنگیان منطقه و معاونان پرورشی مناطق در این دوره حضور پیدا می‌کنند.

حسینی‌زاده گفت: کارگاه‌های تبیین اندیشه‌های ولایی، 28 آذر با حضور 110 نفر از نخبگان اهواز، کارون و حمیدیه و 40 نفر از معاونان پرورشی مدارس استان برگزار شد. این کارگاه یک روزه با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha