اعلام فراخوان نخستین المپیاد فرهنگی بچه‌های مسجد در البرز
کد خبر: 4108868
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

اعلام فراخوان نخستین المپیاد فرهنگی بچه‌های مسجد در البرز

فراخوان نخستین المپیاد فرهنگی ویژه مدیران و اعضای کانون‌های مساجد «بچه‌های مسجد» البرز با هدف شناسایی هسته‌های توانمند و پیشرو در کانون‌های مساجد اعلام شد.

کانون فرهنگی- هنری مساجد

به گزارش ایکنا از البرز فراخوان نخستین المپیاد فرهنگی ویژه مدیران و اعضای کانون‌های مساجد «بچه‌های مسجد» در استان اعلام شد.

المپیاد فرهنگی بچه‌های مسجد با هدف شناسایی هسته‌های توانمند و پیشرو در کانون‌های مساجد، مسئله‌شناسی، مسئله‌یابی و حل مسئله برای ارتقای مسجدمحوری در سطح جامعه برمبنای چهار عرصه «فکر، علم، زندگی و معنویت» به عنوان عرصه‌های مهم الگوی راهبردی اسلامی، ایرانی پیشرفتی که از سوی مقام معظم رهبری ترسیم شده است، برگزار می‌شود.

منابع مرحله اول المپیاد منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ، مهارت برقراری ارتباط مؤثر، راهکار‌های مدیریت فرهنگی مسجد، اخلاق اسلامی و هنر باهم زیستن، آشنایی با مسائل روز، شناخت ماهیت و عملکرد مسجد و کانون است.

اعضای هسته‌های فرهنگی، تربیتی چهار تا ۶ نفره کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند برای شرکت در این المپیاد در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir در بخش مدیریت کانون، آزمون‌ها و آموزش‌ها با ورود به سامانه آموزش ستاد فهما و دوره‌های فهما ۱۴۰۱ در این المپیاد شرکت کنند و به شیوه گروهی در یک فضای مشورتی به سؤالات مطرح شده در المپیاد پاسخ بدهند.

شاخص‌های اصلی ارزیابی و شناسایی هسته‌های فرهنگی کانون‌های مساجد مسجد محوری، کار تشکیلاتی، جاذبه آفرینی هنری، استفاده از ظرفیت رسانه و خودکفایی است.

انتهای پیام
captcha