ثبت‌نام مرکز آموزش علمی ـ کاربردی امام حسین(ع) آغاز شد
کد خبر: 4109563
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
در نیم فصل دوم سال

ثبت‌نام مرکز آموزش علمی ـ کاربردی امام حسین(ع) آغاز شد

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی امام حسین(ع) آذربایجان غربی از مهلت ثبت‌نام مقطع کارشناسی این مرکز در ترم جدید از چهارم تا ١۴ دی‌ماه و مقطع کاردانی از 7 تا 17 دی‌ماه خبر داد.

شیرزاد عباسیان، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی امام حسین(ع) آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، شیرزاد عباسیان، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی امام حسین(ع) آذربایجان غربی، امروز، 4 دی‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: این مرکز جزو مراکز نمونه دانشگاهی است که توانسته جایگاه خوبی در حوزه تعلیم و تربیت دانشگاهی ایفا کند.

وی با بیان اینکه این مرکز به دنبال هیچ سود و منفعت مادی نیست، افزود: در مرکز علمی کاربردی امام حسین برای اقشار برخوردار تخفیف ویژه داده می‌شود و حتی در برخی موارد تحصیل برای برخی از دانشجویان به‌صورت کاملاً رایگان بوده و تسهیلات کم‌بهره هم به آنها اعطا می‌شود.

وی ادامه داد: رسالت دانشگاه تربیت کارآفرین و فارغ‌التحصيلانی است که بتوانند در حوزه کار و اشتغال فعال باشند و طرح‌های کاربینی و کارورزی فعال بوده و براساس نیاز جامعه فراخوان رشته داده می‌شود.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی امام حسین(ع) آذربایجان غربی با بیان اینکه تاکنون دو هزار نفر از این مجموعه فارغ‌التحصیل شده‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر ٣٠٠ دانشجو در این مرکز تحصیل کرده و ١٠٠ مدرس هم در این مرکز در حال آموزش دانشجویان هستند.

وی گفت: در مرکز علمی کاربردی امام حسین آذربایجان غربی 12 رشته کاردانی و کارشناسی جدید وجود داشته و بیشترین دانشجویان در رشته‌های فرهنگی، روابط عمومی و حقوق مشغول تحصیل هستند.

عباسیان اظهار کرد: مهلت ثبت نام مقطع کارشناسی در ترم جدید از ۴ دی آغاز و تا ١۴ این ماه ادامه داشته و در مقطع کاردانی مهلت ثبت نام از 7 تا 17 دی ماه است.

وی گفت: رشته‌های مقطع کاردانی و کارشناسی شامل حقوق، مدیریت اداری و منابع انسانی، مدیریت دفتری، حسابداری، تربیت بدنی، مهندسی فناوری اطلاعات، روابط عمومی و مدیریت فرهنگی، تربیت بدنی، آموزش پیش دبستانی، مددکاری اجتماعی و اورژانس اجتماعی هستند.

انتهای پیام
captcha