تلاش مجلس در حمایت از بهبود وضعیت جامعه تعلیم و تربیت کشور
کد خبر: 4110371
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

تلاش مجلس در حمایت از بهبود وضعیت جامعه تعلیم و تربیت کشور

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأثیر حمایت از معلمان اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای حمایت از هر طرح و لایحه که به بهبود وضعیت جامعه تعلیم و تربیت کشور منجر شود، انجام خواهیم داد.

سیدموسی موسوی، نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، سیدموسی موسوی، نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی امروز، هفتم دی‌ماه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با اشاره به درخواست‌های فرهنگیان اظهار کرد: تاکنون‎ تلاش‌های مختلفی در زمینه رتبه‌بندی معلمان و معیشت فرهنگیان و همچنین بهبود وضعیت بیمه‌ای آنان انجام شده است.

وی با اشاره به تأثیر حمایت از معلمان اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای حمایت از هر طرح و لایحه که به بهبود وضعیت جامعه تعلیم و تربیت کشور منجر شود، انجام خواهیم داد.

موسوی ضمن درخواست از مسئولان آموزش و پرورش برای بهبود و ارتقای علمی دانش‌آموزان گفت: ظرفیت‌های خوبی در شهرستان لامرد و مهر وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها برای تربیت هنرجویان استفاده کرد.

وی همچنین خواستار توجه به محیط‌های آموزشی شد و گفت: تلاش می‌کنیم تا از همه ظرفیت‌ها برای تأمین اعتبار تجهیزات و نوسازی مدارس شهرستان‌های مهر و لامرد استفاده کنیم.

نماینده مردم مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: تربیت نیروی متخصص ویژه صنایع مستقر در دو شهرستان لامرد و مهر در دستور کار است.

انتهای پیام
captcha