مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام در ایلام برگزار شد
کد خبر: 4110867
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام در ایلام برگزار شد

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام با حضور پرشور مردم ولایتمدار امروز، ۱۰ دی‌ماه در استانداری ایلام برگزار شد.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام درآیین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنامبه گزارش ایکنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام، امروز، ۱۰ دی‌ماه در آیین وداع با پیکر مطهر شهید گمنام در استانداری ایلام با بیان اینکه شهدا زنده هستند و روح آنان ناظر بر اعمال و رفتار ما است و ما هم نیاز به شفاعت این عزیزان داریم، گفت: چشم فتنه با حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام، کور شد و بار دیگر فتنه آنان خنثی شد.

وی با بیان اینکه انتخاب شهدا آگاهانه و با بصیریت بود، افزود: شهدا از همه وجود خود گذشتند که کشور با اقتدار در جنگ هشت ساله بر دشمن و استکبار پیروز شود و مردمی بودن مهم‌ترین دلیل پیروزی ما در جنگ بود و شهدای ما نظیر سردار سلیمانی دارای روحیه اخلاص و ولایت پذیری بودند.

بهرام‌نیا ادامه داد: دفاع مقدس سرشار از ناگفته‌ها است و اکنون باید براساس جهاد تبیین ناگفته‌ها و خاطرات شفاهی جنگ تحمیلی را بیان کنیم و برای جلوگیری از فتنه‌ها روایتگر رشادت شهدا و رزمندگان باشیم.

وی گفت: فکر و ذهن نسل جوان و نوجوان تحت تأثیر رسانه‌های معاند قرار گرفته است در حالیکه باید به‌عنوان یک وظیفه سنگین و واجب، حقایق نقشه‌های دشمنان برای این سرزمین اطلاع‌رسانی شود و در این راستا اساتید، معلمان، رسانه‌ها، صاحبان تریبون باید دستاورد‌های نظام را برای نسل جدید بیان کنند.

استاندار ایلام پیام شهدا را اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیروی از دین رسول الله(ص) و امر به معروف و نهی از منکر مطرح کرد و گفت: لازمه استمرار راه انقلاب، بصیرت‌افزایی و جهاد تبیین است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با تأکید بر این نکته که شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و جان عزیز خود را فدای انقلاب کردند، گفت: ضرورت دارد همه دستاورد‌های کشور در تمامی حوزه‌ها و بخش‌های مختلف اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام
captcha