میزبانی دزفول از ۳۰۰ دانش‌آموز نخبه قرآنی در مسابقات مدیحه‌سرایی
کد خبر: 4110896
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

میزبانی دزفول از ۳۰۰ دانش‌آموز نخبه قرآنی در مسابقات مدیحه‌سرایی

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی در دو بخش پسران و دختران و با مشارکت بیش از 300 دانش‌آموز نخبه قرآنی از 15 استان کشور در دزفول خبر داد.

مسعود حمیدی نژادبه گزارش ایکنا از خوزستان، مسعود حمیدی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، امروز، 10 دی‌ماه در راستای برگزاری مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی دانش‌آموزان سراسر کشور با مسئولان ارشد شهرستان دزفول دیدار کرد.

حمیدی‌نژاد در این دیدار گفت: برگزاری مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی موجب ایجاد فضایی قرآنی و معنوی بین دانش‌آموزان خواهد شد و بدون شک، مسابقات قرآن محل تبلور استعدادهای قرآنی نسل آینده است.

وی افزود: شهرستان دزفول با توجه به ظرفیت‌های متعدد قرآنی و ولایی خود می‌تواند بهترین میزبان برای دانش آموزان نخبه قرآنی سراسر کشور باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی، در دو بخش پسران و دختران و با مشارکت بیش از 300 دانش‌آموز نخبه قرآنی از 15 استان کشور، 14 تا 20 بهمن‌ماه در شهر ستان دزفول برگزار خواهد شد.

حمیدی‌نژاد با اشاره به اهمیت فعالیت‌های جانبی و تبیینی در این مسابقات گفت: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و بازدید از ظرفیت‌های شهرستان دزفول و آشنایی با مفاخر استان از دیگر برنامه‌هایی است که در حاشیه این مسابقات پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha