دومین محفل قرآنی قاریان ارشد مصر برگزار شد
کد خبر: 4111205
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹

دومین محفل قرآنی قاریان ارشد مصر برگزار شد

وزارت اوقاف مصر از برگزاری دومین محفل قرآنی قاریان ارشد مصر در مسجد امام حسین(ع) خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از الیوم السبع، وزارت اوقاف مصر از برگزاری دومین محفل قرآنی قاریان ارشد مصر در مسجد امام حسین(ع) خبر داد. این برنامه که در چارچوب اهتمام وزارت اوقاف مصر به قرآن کریم برگزار شد؛ احمد نعینع ریاست جلسه را برعهده داشت.

این محفل با حضور قاریان ارشد، شیخ طه النعمانی، شیخ محمد محروس طلبه، شیخ محمد عبدالبصیر، شیخ محمود علی حسن، شیخ سید الغیطانی، شیخ عبداللطیف وهدان و نظارت عبدالعزیز عمران برگزار شد. از سویی شیخ السید عبدالمجید، رئیس اداره مرکزی امور قرآن کریم و مساجد و دکتر محمود خلیل مدیر ارشاد اداره اوقاف قاهره و همچنین مدیر ادارات تابعه اداره اوقاف قاهره در کنار جمعی از پیشکسوتان مسجد حضور داشتند.

 در ابتدای این محفل قرآنی، شیخ احمد نعینیع از وزارت اوقاف مصر به دلیل برگزاری برنامه‌های قرآنی و ابتکارهای ارزشمند این وزارت و به ویژه برگزاری محفل تجوید قرآن در مسجد مقدس امام حسین(ع) تشکر کرد، وی با اشاره به اینکه مصر در زمینه تجوید قرآن در جهان سرآمد است تصریح کرد: مبادی این علم در مصر بنیان گذاشته شده است و جایگاه این کشور را می‌توان از استقبال قاریان مصر در خارج از این کشور دریافت.

انتهای پیام
captcha