۳٠ دی‌ماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام تربیت مربی قرآن کریم در اردبیل
کد خبر: 4113555
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵

۳٠ دی‌ماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام تربیت مربی قرآن کریم در اردبیل

ثبت نام دوره تربیت مربی «تجوید سطح ۱» قرآن کریم ویژه مربیان عمومی تا 30 دی‌ماه ادامه دارد.

موسسه فرهنگی قرآن و عترت نور مبینبه گزارش ایکنا از اردبیل، به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت نور مبین دوره تربیت مربی «تجوید سطح ۱» برگزار می‌شود.

شرایط ثبت نام دوره دارا بودن مدرک تربیت مربی عمومی، مدرک تجوید سطح ۲ یا معادل آن تعدیل مقدماتی و قبولی از آزمون ورودی است که با حضور استاد «جابر ایزد پناه» برگزار می‌شود.

امروزه یک تکلیف واجب بر عهده مربیان قرآنی است که هم خودشان در زمینه قرائت و تجوید قرآن مهارت داشته باشند و هم بتوانند به دیگران آموزش دهند و بازخورد این دوره باید طوری باشد که مربیان هم خودشان بتوانند قرآن را با تجوید کامل تلاوت کنند و هم بتوانند نیاز نسل جوان را در این امر برطرف کنند.

ثبت نام دوره تربیت مربی تجوید سطح ۱ قرآن کریم، تا ۳٠ دی‌ماه ادامه دارد و آزمون این دوره نیز ششم بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

هزینه مرحله ورودی ۲٠ هزار تومان و هزینه دوره ۹٠٠ هزار تومان است که ۳٠ درصد تخفیف برای عوامل موسسات و نهادهای فرهنگی(با ارائه معرفی نامه معتبر) در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ ۰۴۵۳۳۳۵۳۲۲٠ تماس و یا به نشانی اردبیل- دروازه مشگین- خیابان داروپخش- کوچه صادقیه مراجعه فرمایند.

انتهای پیام
captcha