امضاء و عهدنامه بانوان اردبیلی با سردار دل‌ها
کد خبر: 4113564
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

امضاء و عهدنامه بانوان اردبیلی با سردار دل‌ها

مسئول خانه قرآنی رقیه(س) اردبیل از شرکت بانوان اردبیلی در پویش ملی « امضاء عهدنامه‌ای با حاج قاسم» خبر داد.

مسئول خانه قرآنی رقیه(س) اردبیلفاطمه خدایی، مسئول خانه قرآنی رقیه(س) اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، از شرکت بانوان اردبیلی در پویش ملی «امضاء عهدنامه‌ای با حاج قاسم» خبر داد و اظهار کرد: مجموعه‌های مردم نهاد علاوه بر حوزه میدانی، در حوزه فضای مجازی و رسانه نیز اقدامات قابل توجهی را در خصوص ارادت خود به سردار دل‌ها انجام دادند.

وی بیان کرد: در این عهدنامه ضمن محکومیت ترور ظالمانه و درخواست محاکمه سران ترور و ضمن مطالبه انتقام سخت از عاملان جنایت ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، جنبه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی این جبهه مقاومت مورد بررسی قرار گرفت.

خدایی ادامه داد: با هدف برگزاری طرح‌های فرهنگی در فضای مجازی و ایجاد زمینه برای مشارکت گسترده بانوان در فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی، پویش‌های سراسری با محوریت «مکتب حاج قاسم»، در استان اردبیل اجرا شد که مورد استقبال عموم قرار گرفت.

مسئول خانه قرآنی رقیه(س) اردبیل تصریح کرد: وظیفه ما بانوان است که فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل جوان انتقال دهیم و با بزرگداشت یاد شهدا که برگرفته از مکتب ائمه(ع)، حضرت امام(ره)، ولایت و مردم است را بین جوانان تبیین و ترویج دهیم.

انتهای پیام
captcha