معرفی برگزیدگان مسابقات قرآن روستایی و عشایری خوزستان
کد خبر: 4118832
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷

معرفی برگزیدگان مسابقات قرآن روستایی و عشایری خوزستان

نفرات برتر مرحله استانی مسابقات قرآن روستایی عشایری خوزستان در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ قرآن و اذان معرفی شدند.

مسابقات قرآنناجی حیدری، مدیر کانون قرآن اداره‌کل جهادکشاورزی استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مرحله مقدماتی مسابقات قرآن روستایی و عشایر استان خوزستان نهم بهمن برگزار شد. رشته‌های این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان شامل قرائت، ترتیل، حفظ 1 جزء، 5 جزء، 10 جزء و اذان(ویژه آقایان) بود.

وی اظهار کرد: در پایان نفرات برتر مرحله استانی مسابقات قرآن روستایی عشایری خوزستان معرفی شدند. سید امیرحسین موسوی در رشته حفظ 10 جزء رتبه اول و حسین یزدان‌فر در همین رشته رتبه دوم را به دست آوردند.

حیدری افزود: مهدی هویزه‌نژاد و حامد کرملاچعب در رشته قرائت اول و دوم شدند. یوسف حمادی در رشته اذان اول و یوسف عیاشی در همین رشته رتبه دوم را کسب کردند. 

مدیر کانون قرآن اداره‌کل جهادکشاورزی استان خوزستان ادامه داد: مرتضی بدویان و محمدرضا اسدی در رشته قرائت تقلیدی دو برگزیده این رشته معرفی شدند. عقیل شرفی و مصطفی چعبی به ترتیب رتبه اول و دوم حفظ ۵ جزء قرآن را به دست آوردند. 

حیدری همچنین با اشاره به مسابقات بانوان گفت: در بخش بانوان، هاجر بیت عبید و هاجر باوی رتبه‌های اول و دوم رشته ترتیل را کسب کردند. رقیه خزعلی‌زاده در رشته حفظ ۱۰ جزء رتبه اول را به دست آورد و سعاده نجفی رتبه دوم را در همین رشته کسب کرد. همچنین کفایت سعدنژاد رتبه اول رشته حفظ ۵ جرء را کسب کرد.

انتهای پیام
captcha