پایداری در راه ارزش‌ها مهم‌ترین عامل در تحقق اهداف انقلاب است
کد خبر: 4119247
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

پایداری در راه ارزش‌ها مهم‌ترین عامل در تحقق اهداف انقلاب است

فرمانده سپاه بوکان گفت: برای اینکه اهداف انقلاب و آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا جامه عمل بپوشد، لازم است، در راه ارزش‌ها ثابت‌قدم و پایدار باشیم.

پایداری در راه ارزش‌ها مهم‌ترین عامل در تحقق اهداف انقلاب استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار صمدمحمد علیزاده فرمانده سپاه بوکان، امروز 13 بهمن در یاواره شهدا که سالن اجتماعات فرهنگسرای سردار سلیمانی بوکان برگزار شد، گفت: برای اینکه اهداف انقلاب، آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و شهدای گلگون‌کفن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی پس از دیگری جامه عمل بپوشد، لازم است در راه ارزش‌ها بیش از پیش ثابت‌قدم و پایدار باشیم.

وی با بیان اینکه، بدون‌تردید، راهی که شهدا رفتند راه عزت، افتخار و انبیا است، این راهی است که ما را سربلند نگه می دارد، ادامه داد: بنابراین هرچقدر به شهدا تاسی کنیم، ضرر نخواهیم کرد، شهدا به‌طورقطع در روز جزا شفیع ما خواهند بود و این تنها راه نجات ما در این دنیا و تنها راه برای دست یافتن به سعادت دنیوی و اخروی همچنین جلب خشنودی خداوند متعال است.

فرمانده سپاه بوکان با بیان اینکه، انقلاب اسلامی به معنای واقعی‌کلمه ملت ایران را از یوغ تمام ستمگران و سرسپردگی‌ها رهانید، اضافه کرد:

ملت ایران در زمان قبل از انقلاب به واسطه حاکمان خائن و سرسپرده هیچ پیشرفتی از خود نداشت،  کاربه جایی رسیده بود که غربی‌ها حکم وحوش را هم از مردم ایران می‌گرفتند.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه، به برکت پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ما بر سرزمین و سرنوشت خود حاکم هستیم، ادامه داد:

بدون‌تردید انقلاب اسلامی حقیقت عینی و رویدادی تاریخی است، که جهان را تکان داد و تفکر جدیدی را در میان همه آزاداندیشان دنیا نهادینه کرد.

علیزاده گفت: بی‌تردید با پیروزی انقلاب اسلامی حق جای باطل را گرفت، زیرا شعار انقلاب ما معیشتی و رفاه نبود، بلکه حق‌طلبی ملت در برابر یوغ استکبار بود.

فرمانده سپاه بوکان افزود: امروز هم ما ادامه‌دهنده این راه مهم و سرنوشت‌ساز هستیم و باید با قطره قطره خون خود این مهم را تا رسیدن به سرمنزل مقصود ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: با وجود حق‌طلبی این انقلاب و عدالت‌خواهی آن ظالمان جهان بدانند هیچ‌گاه نمی‌توانند در برابر انقلاب دوام بیاورند، زیرا این وعده حق خداوند است، که نور بر سیاهی غلبه خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha