اعلام نتایج مسابقات کشوری همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی پسران
کد خبر: 4119933
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸

اعلام نتایج مسابقات کشوری همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی پسران

نتایج ششمین دوره مسابقات کشوری همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی در بخش پسران امروز، ۱۶ بهمن اعلام شد و گروه نجم دارالثقلین امام خمینی(ره) استان فارس رتبه برتر را کسب کرد.

مسابقات همخوانی قرآنبه گزارش ایکنا از خوزستان، میکائیل باقری، مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش امروز، یکشنبه، ۱۶ بهمن در آیین اختتامیه ششمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی مراکز دارالقرآن آموزش و پرورش که در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد، گفت: ۳۲ گروه در مرحله مقدماتی و ۱۵ گروه در مرحله نهایی این مسابقات حضور داشتند که پس از یک رقابت فشرده با داوری چهار نفر از اساتید بین‌المللی و ملی، نتایج مسابقات اعلام شد.

باقری افزود: گروه نجم دارالثقلین امام خمینی(ره) فسا استان فارس در این مسابقات رتبه اول، گروه انصارالمهدی ناحیه یک استان قم رتبه دوم و گروه‌های اداره آموزش و پرورش بابلسر استان مازندران و آموزش و پرورش شادگان خوزستان به طور مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند.

گفتنی است، این مسابقات در بخش دختران از ۱۸ بهمن به مدت سه روز در دزفول برگزار خواهد شد. ۱۳ گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی از استان‌های مختلف کشور در این رویداد حضور می‌یابند.

انتهای پیام
captcha