آغاز ثبت‌نام دوره‌های تابستانه دارالقرآن خاتم‌الانبیا(ص) دزفول
کد خبر: 4143824
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

آغاز ثبت‌نام دوره‌های تابستانه دارالقرآن خاتم‌الانبیا(ص) دزفول

نام‌نویسی کلاس‌های تابستان مرکز دارالقرآن خاتم‌الانبیا(ص) شهرستان دزفول آغاز شده و تا 20 خرداد ادامه دارد.

دوره‌های تابستانه دارالقرآن خاتم الانبیاء(ص) دزفولعلیرضا اسفنده، مدیر دارالقرآن خاتم‌الانبیا(ص) شهرستان دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان،‌ گفت: نام‌نویسی کلاس‌های تابستان مرکز دارالقرآن خاتم‌الانبیا(ص) این شهرستان هم اکنون آغاز شده و تا 20 خرداد ادامه دارد.

وی اظهار کرد: این کلاس‌ها در بخش‌های حفظ و مفاهیم قرآن، روخوانی و روانخوانی قرآن، ترتیل، صوت و لحن، مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم، مداحی، نقاشی و خوشنویسی برنامه‌ریزی شد‌ه‌اند.

اسفنده با بیان اینکه امکان ثبت نام دانش‌آموزان دختر و پسر در این کلاس‌‎ها وجود دارد، گفت: کلاس‌‌های این دارالقرآن از ۲۸ خرداد آغاز می‎‌شود و تا نیمه مرداد ادامه دارد.

مدیر دارالقرآن خاتم‌الانبیا(ص) شهرستان دزفول گفت: دوره‌های تابستانه قرآن با برگزاری محافل انس با قرآن و فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی همراه است. دانش آموزان جهت نام نویسی روزهای شنبه تا چهارشنبه در ساعت‌های 8 تا 12 به دارالقرآن به نشانی خیابان سیدمحمود بین هجرت و حضرت رسول(ص) مراجعه کنند.

وی گفت: در دوره کنونی تلاش کرده‌ایم که هزینه‌های دوره‌ها را افزایش ندهیم تا فشاری به خانواده‌ها وارد نشود. 

اسفنده در پایان از برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان هجدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز این شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم شامگاه چهارشنبه دهم خرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha