پیام تسلیت آیت‌الله‌ مظاهری در پی درگذشت آیت‌الله‌ محمدتقی مجلسی
کد خبر: 4143919
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲

پیام تسلیت آیت‌الله‌ مظاهری در پی درگذشت آیت‌الله‌ محمدتقی مجلسی

آیت‌الله‌العظمی مظاهری در پیامی، ارتحال آیت‌الله‌العظمی محمدتقی مجلسی، از اساتید حوزه علمیه اصفهان را تسلیت گفت.

آیت‌الله‌ مظاهریبه گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله‌العظمی مظاهری در پی ارتحال آیت‌الله‌العظمی حاج شیخ محمدتقی مجلسی، پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ

با کمال تأسف اطلاع یافتم که عالم جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدتقی مجلسی«قدّس‌سرّه» دار فانی را وداع گفته و به لقای حضرت حق‌تعالی شتافته‌اند.

این فقیه بزرگوار یکی از ذخایر علمی و معنوی حوزه علمیه اصفهان بودند و عمر پربرکت خویش را در تربیت فضلا و ترویج معارف قرآن کریم و عترت طاهره و فقه آل‌محمد«صلوات‌ الله‌ علیهم اجمعین» سپری کردند. «عاش سعیداً و مات سعیداً».

این‌جانب ضایعه رحلت این فقیه پارسا را به پیشگاه حضرت بقیة‌الله‌الأعظم«ارواحناله‌الفداء» و بیت مکرم ایشان و همه شاگردان و ارادتمندان آن عالم ربانی تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند تعالی، رحمت واسعه و علو درجات ایشان و صبر و اجر خاندان مصاب را مسئلت می‌نمایم.»

حسین المظاهری

7 ذی‌القعده 1444

6 خرداد 1402

یادآور می‌شود، آیت‌الله‌العظمی حاج میرزا محمدتقی مجلسی اصفهانی، از اساتید درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه اصفهان امروز، ششم خردادماه دار فانی را وداع گفت. پیکر این عالم ربانی در روز دوشنبه، هشتم خردادماه، ساعت 8:30 از مدرسه علمیه صدر بازار به سمت مقبره علامه مجلسی(ره) تشییع می‌شود. مراسم ترحیم ایشان نیز در روز سه‌شنبه، 9 خردادماه از ساعت 8:30 تا 11 در مسجد جامع اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha