مدرك تحصيلی به فارسی‌آموزان در گرجستان اعطا شد
کد خبر: 976972
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۹
با حضور سفير و رايزن فرهنگی ايران؛

مدرك تحصيلی به فارسی‌آموزان در گرجستان اعطا شد

هم‌زمان با برگزاری جشن‌های نوروز، مراسم اعطای مدرك تحصيلی دانش‌آموزان فارسی‌آموز چهار مدرسه گرجی با حضور مجيد صابر و احسان خزاعی، برگزار شد.


گروه فرهنگ و هنر: هم‌زمان با برگزاری جشن‌های نوروز، مراسم اعطای مدرك تحصيلی دانش‌آموزان فارسی‌آموز چهار مدرسه گرجی با حضور مجيد صابر و احسان خزاعی، برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، احسان خزاعی، رايزن فرهنگی كشورمان در اين مراسم، با تبريك عيد نوروز به حضار، برنامه‌های آتی رايزنی فرهنگی سفارت ايران را در خصوص برگزاری المپياد زبان فارسی در سطح مدارس، برگزاری مسابقه مشترك آثار هنری دانش‌آموزان ايرانی و گرجی، نمايش ماهانه فيلم‌های ايرانی برای بالابردن سطح آموزشی و برگزاری دوره‌های دانش‌افزايی و اردوهای علمی و آموزشی در ايران را اعلام كرد.


در ادامه اين مراسم كه از سوی رايزنی فرهنگی و مدرسه شماره يك تفليس برگزار شد، اشعار فارسی توسط تعدادی از فارسی‌آموزان قرائت و نمايش تئاتری نيز برای حاضران به زبان فارسی اجرا شد و در ادامه، گواهينامه پايان دوره 68 نفر از فارسی‌آموزان در دو مقطع مقدماتی و متوسطه، اعطاء شد و برنامه با اجرای موسيقی توسط گروه هنری سحر پايان یافت.

captcha