برگزاری هفدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل در سپاه
کد خبر: 3740967
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

برگزاری هفدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل در سپاه

گروه مسابقات ــ مرحله نیمه نهایی هفدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل در سپاه تهران بزرگ روز چهارم شهریورماه و با حضور بیش از 150 متسابق برگزار می‌شود.

برگزاری هفدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل در سپاه

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ مرحله نیمه نهایی هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه بانوان شاغل در سپاه تهران بزرگ روز یکشنبه، چهارم شهریورماه در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) سپاه تهران برگزار می‌شود.
در این دوره از مسابقات بیش از 150 شرکت‌کننده طی رقابتی یک روزه در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، مفاهیم، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم به رقابت خواهند پرداخت.
مراسم افتتاحیه این مسابقات صبح روز چهارم شهریورماه با حضور جمعی از مسئولان سپاه استان تهران برگزار می‌شود و پس از آن رقابت‌ها آغاز خواهد شد. این مسابقات تا پایان وقت روز یکشنبه به پایان می‌رسد.
همچنین مراسم اختتامیه این مسابقات نیز همزمان و پس از برگزاری این مرحله از مسابقات در بخش آقایان که مهرماه سال جاری خواهد بود، برگزار می‌شود تا از برگزیدگان این مرحله تجلیل به عمل آید.
مرحله مقدماتی هفدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل در سپاه طی ماه‌های گذشته بین رده‌های مختلف برگزار شده و برگزیدگان مرحله نیمه‌نهایی نیز به مرحله کشوری مسابقات قرآن سپاه کل کشور راه خواهند یافت.
از جمله داورانی که برای امر قضاوت مسابقات دعوت شده‌‌اند می‌توان به «صریحی‌نژاد»، «شیرازی»، «رضایی» و «زرچینی» اشاره کرد.

انتهای پیام

captcha