راه‌اندازی کارگروه «مسجد، پایگاه نشاط» در کرمانشاه
کد خبر: 4211968
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵

راه‌اندازی کارگروه «مسجد، پایگاه نشاط» در کرمانشاه

نشست برنامه‌ریزی اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه با تشکیل کارگروه استانی طرح «مسجد، کانون نشاط» برگزار شد.

حجت‌الاسلام جواد جلالی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه

حجت‌الاسلام جواد جلالی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری اولین نشست برنامه‌ریزی اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد و اظهار کرد: این نشست صبح امروز، چهارم اردیبهشت‌ماه با هدف سیاستگذاری فرهنگی با محوریت مسجد افق راه ستاد کانون‌های مساجد و برنامه‌ریزی به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت که از جمله اهداف مبنایی سالانه ستاد کانون‌های مساجد است، برگزار شد که همراه با همفکری تمامی فعالان کانون‌ها بود.

وی با بیان اینکه اهمیت هم‌افزایی تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد اهداف و تحقق مسجد تراز اسلامی مهم است و افق سیاست‌گذاری فرهنگی مساجد براساس بیانیه گام دوم انقلاب است، افزود: ستاد کانون‌های مساجد استان کرمانشاه بر ایجاد زیرساخت‌های منسجم راهبردی در این حوزه تأکید دارد و نگاهش در این عرصه کلان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کرمانشاه در پایان یادآور شد: طرح ملی مسجد، کانون نشاط تابستان امسال با برنامه‌ریزی خوب به‌منظور اجرای برنامه‌های فاخر توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در کرمانشاه با هدف رشد و بالندگی نوجوانان و جوانان مسجدی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha