بیش از ۲۷۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 4212190
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

بیش از ۲۷۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام میثم فیاضی گفت: در هفته عقیدتی سیاسی دو هزار و ۷۶۰ عنوان برنامه توسط اقشار مختلف بسیج آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

میثم فیاضی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربیبه‌ گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز، ۵ اردیبهشت  ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به‌مناسبت تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی توسط سپاه و بسیج اظهار کرد: از ۸ تا ۱۳ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نام‌گذاری شده و در این هفته دو هزار و ۷۶۰ عنوان برنامه توسط اقشار مختلف بسیج برگزار می‌شود.

وی افزود: غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری نشست حلقه‌های صالحین، برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقه کتاب‌خوانی، برگزاری محافل انس با قرآن، نواختن زنگ قرآن و ولایت، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با موضوع جایگاه  فرهنگیان در هدایت جامعه، تجلیل از معلمان نمونه، برگزاری پویش مطهر، حضور در نماز جمعه با همراهی مربیان عقیدتی و سیاسی حلقه‌‌های صالحین از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام اجرا خواهند شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه ۱۴۱ برنامه توسط سپاه برگزار می‌شود، ادامه داد: مهم‌ترین هدف از برنامه‌های این هفته بصیرت‌دهی در جامعه با اولویت معرفی دستاوردهای جمهوری اسلامی است که در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: امپراطوری رسانه‌ای غرب به‌دنبال سیاه‌نمایی دستاوردهای جمهوری اسلامی بوده و تمام تلاش خود را می‌کند تا موفقیت‌های کشور را ناچیز قلمداد کنند و آگاهی‌رسانی به مردم در این زمینه یک ضرورت است.

حجت‌الاسلام فیاضی گفت: امروز ایران آرمانی‌ترین کشور دنیا در دفاع از استقلال و ایدئولوژی است و امروزه اقتدار و عزت نیروهای نظامی در زیر سایه نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش شده و در دفاع از کیان وطن مقتدرانه عمل می‌کند.

انتهای پیام
captcha