6 نویسنده و فعال فضای مجازی دفاع مقدس اهواز تجلیل شدند
کد خبر: 3925701
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

6 نویسنده و فعال فضای مجازی دفاع مقدس اهواز تجلیل شدند

به مناسبت هفته دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از 6 نویسنده و فعال فضای مجازی دفاع مقدس در اهواز تجلیل کرد.

6 نویسنده و فعال فضای مجازی دفاع مقدس  اهواز تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از خوزستان، آیین تقدیر از نویسندگان و فعالان فضای مجازی دفاع مقدس امروز یکشنبه 6 مهرماه با حضور عبدالرضا فرجیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در ساختمان شماره 2 بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

در بخش نخست این برنامه از طریق ویدئوکنفرانس ارتباط زنده‌ای با برنامه رونمایی از چهل عنوان کتاب نشر شاهد در مرکز برقرار شد که با حضور سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید کشور، سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، خانواده‌های شهدا و تعداد دیگری از  مسئولان همراه بود.

بخش دوم این برنامه به رونمایی از تعدادی از آثار نویسندگان خوزستان در حوزه دفاع مقدس و قدردانی از نویسندگان و فعالان فضای مجازی این عرصه اختصاص یافت. محمود زهرتی‏، عبدالصاحب رومزی‌پور، ستاره عرفانی و محمدجعفر فلسفی از جمله تقدیرشدگان بودند.

حسن نورانی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با ایکنا خوزستان، گفت: بنیاد شهید خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی را برنامه‌ریزی کرد که از جمله آنها تجلیل از نویسندگان و فعالان فضای مجازی دفاع مقدس است.

وی اظهار کرد: در این برنامه از شش نویسنده و فعال مجازی دفاع مقدس به نمایندگی از نویسندگان و فعالان مجازی این عرصه با حضور مسئولان استانی تقدیر شد. 

نورانی ادامه داد: همچنین در این برنامه 7 عنوان کتاب دفاع مقدس که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و سپاه استان منتشر شده‌اند، رونمایی شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ضمن قدردانی از سایر نویسندگان و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی دفاع مقدس گفت: وقتی موضوع قلم، ایثار و شهادت می‌شود ارزش بسیار بالاتری پیدا می‌کند. امیدواریم بتوانیم از این طریق بیش از گذشته ارزش‌های دفاع مقدس را نشر دهیم.

وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه‌های بنیاد شهید گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، مسابقه فرهنگی با موضوع شهدا و دفاع مقدس در حال برگزاری است که در برنامه «تا پای جان» که از صدا و سیمای استان در حال پخش است‏، دنبال می‌شود.

نورانی همچنین با اشاره به کنگره ملی شکوه ایثار گفت: این برنامه روز گذشته 5 مهر به منظور تجلیل از فرزندان، مادران و همسران شهدا و ایثارگران برگزار شد. در استان 5 نفر از مادران، همسران و فرزندان شهدا قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha