پیام جامعه قرآنی خوزستان در پی ترور شهید فخری‌زاده
کد خبر: 3937949
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲

پیام جامعه قرآنی خوزستان در پی ترور شهید فخری‌زاده

جامعه قرآنى استان خوزستان به مناسبت شهادت سردار علم و دانش شهيد فخری‌زاده پیامی را منتشر کرده است.

پیام جامعه قرآنی خوزستان در پی ترور شهید فخری‌زاده

به گزارش ایکنا از خوزستان، جامعه قرآنى استان خوزستان به مناسبت شهادت سردار علم و دانش شهيد فخری‌زاده پیامی را منتشر کرده است. 

«بسم الله الرحمن الرحيم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

ملتی که شهادت برای او سعادت است، پیروز است.امام خمینی (ره)

یکبار دیگر شیطان بزرگ و صهیونیست پلید اقدام به جنایتی دیگر کردند و بازهم لاله‌ای پرپر شد تا با خون پاکش درخت اسلام و انقلاب را آبیاری کند.

بی تردید، درخت تنومند حق به برکت خون شهیدان همواره پایدار خواهد ماند و این بار با خون دلاوری دیگر از خطه ایمان به اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت نائب به حق امام زمان(ع).

شهید دکتر محسن فخری زاده، سردار علم و دانش و دانشمند مؤمن و فرهيخته جبهه مقاومت، نشان افتخارى است بر سينه مدافعان حقیقت.

خوشا به این قامت بلند علمی که هر لحظه حیاتش خاری بود در چشم بدخواهان اسلام و انقلاب و یقینا، هر قطره خونش نیز خواب دشمنان را آشفته خواهد نمود.

آری، تاریخ پر نور اسلام شاهد افتخارات بزرگی بوده و خواهد بود. شهادت این تربیت یافتگان مکتب حسینی، به همه حسینیان ثبات و پایداری می‌بخشد.

جامعه قرآنی استان خوزستان ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت دکتر محسن فخری‌زاده را به محضر امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای و نیز به عموم مردم آزاده ایران و جهان  تبریک و تسلیت عرض می‌نماید و بار دیگر با رهبری عزیز تجدید پیمان می‌کند که همواره و ثابت قدم ادامه دهنده راه این شهیدان خواهیم بود. 

جامعه قرآنى استان خوزستان» 

انتهای پیام
captcha