افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون در خوزستان
کد خبر: 3986885
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱

افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون در خوزستان

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از راه‌اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون توسط دستگاه‌های دارای امکانات درمانگاهی خبر داد.

افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون در خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، ولی‌اله حیاتی، فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان در پایان نشست قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا که امروز 5 مردادماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: محدودیت‌ها بر اساس رنگ‌بندی شهرها به قوت خود باقی است.

وی با بیان اینکه وضعیت خوزستان شکننده است، افزود: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد برقرار است. حضور کارکنان ادارات و ممنوعیت ورود خودروهای با پلاک غیر بومی و خروج خودروهای با پلاک بومی در شهرهای نارنجی و قرمز نیز برقرار است.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به کنترل مرزهای دریایی و زمینی، گفت: همچنان آزمایشگاه تست کرونا در مرزهای استان خوزستان مستقر و محلی برای قرنطینه افراد تا زمان مشخص شدن نتیجه تست فراهم شده است. فعلا به جز گروه‌های هفت‌گانه، تردد مسافر از مرزهای زمینی ممنوع است.

وی افزود: سیاست ما افزایش میزان واکسیناسیون در استان خوزستان است بنابراین مقرر شد مراکز تجمیعی واکسیناسیون توسط دستگاه‌هایی که امکانات درمانگاهی دارند، راه‌اندازی شود تا جامعه هدف دستگاه‌ها و عموم مردم در این اماکن واکسینه شوند.

انتهای پیام
captcha