برنامه‌های مرکز فرهنگی جهادی عصر ظهور در گرامیداشت عید غدیر
کد خبر: 3986964
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

برنامه‌های مرکز فرهنگی جهادی عصر ظهور در گرامیداشت عید غدیر

مرکز فرهنگی جهادی عصر ظهور به مناسبت عید غدیر برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کند.

برنامه‌های مرکز فرهنگی جهادی عصر ظهور در گرامیداشت عید غدیر

حجت‌الاسلام محمدصادق هلالی‌مجد، دبیر ستاد غدیر مرکز فرهنگی جهادی عصر ظهور در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه این مرکز به مناسبت عید غدیر اظهار کرد: برخلاف سال‌های گذشته و به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی امسال و به مناسبت عید غدیر پخت عمومی غذا انجام نمی‌شود و به جای آن در 110 نقطه به صورت خانگی پخت می‌شود. 

وی بیان کرد:‌ 3 هزار بسته عیدانه شامل اقلام خوراکی و اسباب‌بازی برای اهدا به کودکان بی‌سرپرست و توزیع در مناطق محروم تهیه شده است. همچنین تعدادی از خیران با تهیه تنور در راستای حمایت از مشاغل خانگی برای زنان بی‌سرپرست و مناطق محروم اقدام کرده‌اند که این افراد اولین پخت نان خود را به صورت رایگان در اختیار مردم محل خودشان قرار می‌دهند.

هلالی‌مجد گفت: اعزام پیرایشگران صلواتی به مناطق محروم، راهپیمایی شب عید غدیر با حضور سادات منطقه کوی جمهوری اهواز و امام جمعه اهواز، کاروان شادی خودرویی و موتوری به همراه اجرای گروه سرود و همچنین نورافشانی 110 نقطه از آسمان شهر اهواز به همراه سر دادن شعار علی‌ ولی‌الله به صورت همزمان با همکاری حوزه 4 بسیج شهری در ساعت 22 امشب از جمله دیگر برنامه‌های مرکز فرهنگی جهادی عصر ظهور است. 

انتهای پیام
captcha