هویزه از هر نظر آماده پذیرایی از زائران شهدا است
کد خبر: 4017544
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹

هویزه از هر نظر آماده پذیرایی از زائران شهدا است

امیر بیدادی، ضمن بازدید از زیارتگاه‌ شهدای هویزه اظهار کرد: با تلاش دست اندرکاران و مسئولان این یادمان، کارهای خوبی انجام گرفته و از هر نظر آماده پذیرایی از زائران شهداست.

هویزه به گزارش ایکنا از خوزستان، امروز سه شنبه 9 آذر، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب؛ سردار حاجتی، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان؛ امیر سرتیپ دوم خلبان جواد ولدی، فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول و جمعی دیگر از فرماندهان نظامی استان خوزستان ضمن بازدید از زیارتگاه‌های شهدای هویزه و کرخه نور به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

امیر بیدادی، ارشد ارتش در جنوب غرب، هدف از این بازدید را بررسی آمادگی زیارتگاه جهت پذیرش زائران راهیان نور عنوان کرد و گفت: با تلاش دست اندرکاران و مسئولان این یادمان، کارهای خوبی انجام گرفته و از هر نظر آماده پذیرایی از زائران شهداست.

سردار مرادحاجتی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان نیز در حاشیه این بازدید با ابراز رضایت از وضعیت زیارتگاه‌های شهدای هویزه و کرخه نور اظهار کرد: بعد از 41 سال در معیت عزیزان ارتش، با افتخار بر مزار این شهیدان والامقام حاضر شده‌ایم تا یاد و خاطره همکاری‌های موفق، مشترک و پیروزمندانه ارتش و سپاه در ماه‌های اول جنگ را زنده کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان درباره آخرین وضعیت از سرگیری اردوهای راهیان نور نیز گفت: با توجه به کم شدن قدرت کرونا سعی مان بر این است تا کم کم اردوهای راهیان نور را ساری و جاری کنیم.

انتهای پیام
captcha