زوایای اشرافی‌گری دولت‌های قبل باید از بین بروند
کد خبر: 4041243
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴

زوایای اشرافی‌گری دولت‌های قبل باید از بین بروند

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در دولت فعلی بنا بر این است که زوایا و زرق و برق‌های اشرافی‌گری از آن دور باشد و انتظار می‌رود که برخی از این زوایایی که در دولت‌های قبل وجود داشته، از بین بروند

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز، ۱۶ اسفند ماه در آیین افتتاح پروژه تصفیه‌خانه و تاسیسات آبرسانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اهواز اظهار کرد: در دولت فعلی بنا بر این است که زوایا و زرق و برق‌های اشرافی‌گری از آن دور باشد و آن چهارچوبی که امام انقلاب برای ما ترسیم کردند را دنبال کنیم و انتظار می‌رود که برخی از این زوایایی که در دولت‌های قبل وجود داشته، از بین بروند.

وی افزود: الحمدالله در بحث آبرسانی و فاضلاب حرکت خوبی در استان شکل گرفته و عنایت ویژه‌ای از طرف مقام معظم رهبری و دولت انقلابی شده است و تلاش بر این است که مشکلات آب و فاضلاب استان حل شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در بحث تامین آب کشاورزی، مشکلات وجود دارد و در حوضه کرخه قطعا مشکل داریم. در پایین دست این رودخانه مانند کرخه نور نیز مشکلات وجود داشته اما در این راستا رهاسازی آب به اندازه‌ای که کشاورزان را قانع کند، انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در بحث تامین آب کشاورزی استان بیان کرد: بنده احساس می‌کنم که مدیریت آب استان، به خوبی انجام شده و میزان رهاسازی آب مناسب بوده است.

وی افزود: اگر بارندگی‌ها و بارش برف در بالادست در فرصت باقی مانده اتفاق نیافتد، در کشت تابستانه قطعا مشکل پیدا می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اولویت استان در تامین آب شرب است و سپس تامین انرژی برق آبی و حفظ و نگهداری سدها، نخیلات و درختان و بحث کشاورزی است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد خطاب به معاون اجرائی رئیس جمهور تصریح کرد: الحمدلله رضایت نسبی از ناحیه کشاورزان داریم اما در بحث آب کشاورزی باید عنایت ویژه‌ای شود و این موضوع مطالبه مردم است.

وی گفت: در بحث فاضلاب کارهای بسیار خوبی انجام شده است. در این زمینه در سطح استان مشکل داشتیم که این مشکلات در حال کاهش هستند.

امام جمعه اهواز بیان کرد: در بحث تامین آب در دولت قبل خیلی شعار داده شد. تامین آب غیزانیه شامل ۸۵ روستا در دولت قبل افتتاح شد اما این تامین آب، ساعتی بود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد عنوان کرد: تامین آب از لحاظ کمی و کیفی مهم است و مردم نیز پایداری آب را می‌خواهند و این موضوع مختص به اهواز و چند روستا نیست.

وی با بیان اینکه مدیریت یک نکته است اما ۹۵ درصد از موضوع، بحث پیگیری امور است، افزود: کارهای خوبی در حال اتفاق افتادن است تا ان‌شالله در آینده شاهد این موضوع نباشیم که بین دو سد، چند روستا مشکل داشته باشند و در حال حاضر نیز برخی از روستاها مشکل آب دارند.

انتهای پیام
captcha