پیام تسلیت استاندار خوزستان در پی درگذشت حجت‌الاسلام شفیعی
کد خبر: 4044263
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹

پیام تسلیت استاندار خوزستان در پی درگذشت حجت‌الاسلام شفیعی

استاندار خوزستان درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی را تسليت گفت.

پیام تسلیت استاندار خوزستان در پی درگذشت حجت‌الاسلام شفیعی

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان متن پیام صادق خلیلیان استاندار خوزستان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ

خبر درگذشت عالم ربانی و روحانی متفکر، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان موجب تأثر و اندوه فراوان همگان گردید.

این عالم فرهیخته که از اساتید  بنام بودند، به پیروی از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تمام عمر پر برکت خویش را وقف بسط معارف اسلامی، ترویج مکتب اهل بیت علیهم السلام و اعتلای اندیشه اسلامی، گسترش و نشر اصول علم و معرفت و غنی بخشی به دانشگاهها و تربیت شاگردان فراوان نموده و نقش مهم و موثری در همبستگی و وحدت میان حوزه و دانشگاه ایفا نمودند. تبیین اندیشه امامین انقلاب در بین جامعه دانشگاهی، حوزوی و قشر جوان فقدان ایشان را دردناک تر کرد.

اینجانب این ضایعه را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ابوی گرامی ایشان آیت الله سید علی شفیعی، علمای اعلام، حوزه ‌های علمیه و جامعه دانشگاهی استان، شاگردان و محبان ایشان و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه، رضوان الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برادر شهیدش و برای خانواده مکرم و داغدار ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.

صادق خلیلیان

استاندار خوزستان

انتهای پیام
captcha